• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

در اختتامیه دوره ی تربیت معلم قرآن عنوان شد:
تشکیل مجمع فعالان قرآنی مسجدسلیمان در دستور کار خواهد بود + تصاوير

  • کد خبر : 20130
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دوره ی تربیت معلم قرآن با حضور استاد محسنی مربی آموزش قرآن آستان قدس رضوی در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد. در اختتامیه این برنامه که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، روسای ادارات آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد. […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دوره ی تربیت معلم قرآن با حضور استاد محسنی مربی آموزش قرآن آستان قدس رضوی در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد.

در اختتامیه این برنامه که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، روسای ادارات آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد. حجت الاسلام علی قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان ضمن تقدیر از فعالان قرآنی شهرستان از دو موسسه قرآنی رضا و رضوان و گل نرگس و همچنین حضور آقای محسنی استاد و چهره برجسته قرآنی کشور بابت اجرای این دوره تجلیل کرد.

وی در ادامه گفت: قرآن سند روشن و معجزه ابدی و بی نظیری ست که در اختیار بشر قرار گرفته است اما متاسفانه در اعصار تاریخ همواره مهجور بوده است.

وی افزود: در فعالیت های قرآنی سطح شهر به یک اتحاد و انسجام از همه ادارات فرهنگی نیازمندیم و بحمدالله فرماندهی محترم سپاه، ادارات اوقاف، ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اکثر فعالیت های فرهنگی را با همکاری و مشارکت انجام می دهند و این فعالیت های قرآنی نیز با مشارکت همه ی دستگاه ها انجام خواهد شد.

وی افزود: به زودی انجمن فعالان قرآنی با هدف ارتقای سطح فعالیت های قرآنی در شهرستان آغاز به کار خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نجفی به عنوان سخنران این مراسم به نقش مهم قرآن در زندگی انسان ها اشاره کرد و خاطر نشان کرد که قرآن یادگار مهم پیانبر اسلام (ص) است که همراه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام باید و نباید های شرعی را برای همگان آشکار می سازد.

وی افزود: آموزش و تلاوت قرآن و همچنین تدبر و تفکر در آیات قرآنی گره گشای مشکلات بشریت در دنیا و آخرت خواهد بود.

در پایان این برنامه خردسالان و نونهالان قرآنی موسسات گل نرگس و رضا و رضوان به اجرای برنامه های قرآنی پرداختند.

IMG_2737 IMG_2719 IMG_2724IMG_2728

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.