• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

برگزاري مراسم غبارروبی امام زاده شاه ابوالقاسم (ع) شهرستان لالی

  • کد خبر : 20062
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم غبارروبی امام زاده شاه ابوالقاسم (ع) شهرستان لالی با حضور  حجت السلام جعفری امام جمعه موقت شهرستان، تركي زاده فرماندار اين شهرستان و همچنین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم جلسه ای نیز با حضور همه عزیزان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم غبارروبی امام زاده شاه ابوالقاسم (ع) شهرستان لالی با حضور  حجت السلام جعفری امام جمعه موقت شهرستان، تركي زاده فرماندار اين شهرستان و همچنین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم جلسه ای نیز با حضور همه عزیزان حاضر در غبارروبی در خصوص مسائل و مشکلات روستای شاه ابوالقاسم (ع) و همچنین تعمیر و مرمت و بازسازی بقعه متبرکه موصوف برگزار گردید.

در این مراسم رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان اظهار داشتند: تا زمانی که مردم و مسئولین دولت در کنار یکدیگر هستند هیچ مشکلی لاینحل نخواهد ماند.وي ابراز امیدواری كرد با محوریت فرماندار  و امام جمعه محترم و خصوصاً سادات جلیل القدر امام زاده شاه ابوالقاسم (ع) به زودی کار مرمت و بازسازی  این امامزاده عظیم الشان با همت و تلاش مردم، سادات و هماهنگی بین اوقاف و امور خیریه و نظارت میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان لالی آغاز شود.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان لالی ضمن تشکر از حضور مردم و سادات سه نکته را يادآور شدند که دعوت از مردم و حاضرین در جلسه به منظور حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه و همچنین آماده سازی فضای روستا و امامزاده جهت استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی را خواستار شدند. ايشان در ادامه از برگزاری جلسه هماهنگی بعد از انتخابات در خصوص کار بازسازی و مرمت امامزاده را با حضور ادارات ذیربط و همچنین مردم در این امر خیر و خداپسندانه خبر دادند.

IMG-20160217-WA0001 IMG-20160217-WA0002 IMG-20160217-WA0004

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.