• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

حجت الاسلام امینی در راهپیمایی22بهمن مسجدسلیمان
امنیت امروز ما از این است که پای بیست و دوم بهمن ايستاده ايم / اگر برجام اجرا شود تنها چهل درصد مشکلات ما حل خواهد شد / مردم به شايعات توجه نكنند من يك رأي دارم و آن را به يك نفر خواهم داد/ نماينده آينده بايد منافع مردم و قانون را محور قرار دهد/ بختیاری ها مظلوم نيستند هر وقت خواستیم کاری انجام دهیم نظام از ما حمایت کرد

  • کد خبر : 19984
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم راهپيمايي 22 بهمن با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولين ، نيروهاي نظامي و انتظامي برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام محمدصادق اميني نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسلیمان به عنوان تنها سخنران اين مراسم در سخناني اظهار داشت: از اين تریبون يعني […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم راهپيمايي 22 بهمن با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولين ، نيروهاي نظامي و انتظامي برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام محمدصادق اميني نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسلیمان به عنوان تنها سخنران اين مراسم در سخناني اظهار داشت:

از اين تریبون يعني تريبون بیست و دو بهمن باید به بیان چهار مطلب اساسی حقوق ملت، منافع ملت، آرمان های امام (ره) و آرمان های اسلام پرداخت و همه بدانند اين تريبون متعلق به مردم است و به هيچ وجه متعلق به اين حزب با آن حزب نمي باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اميني ادامه داد: امنیت امروز ما از این است که پای بیست و دوم بهمن و آرمان های این نظام و انقلاب ايستاده ايم. وي ضمن تشکر از دولت تدبير و اميد گفت: به دولت عزیز نصیحت می کنیم که فریب لبخند دشمن را نخورید ، اگر برجام در خوشبینانه ترین حالت هم اجرا شود تنها چهل درصد مشکلات ما حل خواهد شد و شصت درصد دیگر را باید با اجرای اقتصاد مقاومتی جبران کرد.

حجت الاسلام اميني در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با انتخابات هفتم اسفندماه گفت: من يك رأي دارم و آن را به يك نفر خواهم داد. مردم به اين شايعاتي كه گاهي در فضاي مجازي منتشر مي شود و مي گويند فلاني از فلان كانديداها حمايت مي كند توجه نكنند. وي همچنين به نماينده آينده توصيه كرد از ظرفیت همه ی کاندیداها استفاده کند و تعامل خود را بالا ببرد وي همچنين گفت: نماينده آينده بايد منافع مردم و قانون را محور قرار دهد ، در مسجدسلیمان چپ و راست نکند و زد وبند و معامله گری نکند و وقت مردم را به عزل و نصب مدیران درجه دو و سه در ادارات تلف نکند.

امام جمعه مسجدسليمان با اشاره به سخنان بعضي افراد كه مي گويند بختياري مظلوم است گفت: آدرس غلط به جوانان ندهيم ما بختیاری ها هروقت خواستیم کاری انجام دهیم نظام از ما حمایت کرد در مسئله شهيد عليمردانة بي بي مريم، جابجايي مزار بهنام محمدي و… هرجا خواستيم رهبري و نظام از ما حمايت كرده است پس حواسمان باشد با بعضي حرف ها مردم را نسبت به نظام بدبين نكنيم. در پایان اين مراسم با قرائت قطعنامه راهپیمایی بیست و دو بهمن نود وچهار به پايان رسيد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. حضور مردم در راهپیمایی خیلی پرشور بود .سخنان حاج آقا امینی هم بسیار پرمغز و متین بود . درود خدا بر حاج آقا امینی و مردم پرشور و انقلابی ‌.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.