• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

رييس دادگستري مسجدسليمان در نشست با اصحاب رسانه
كانديداها و هواداران آن ها بايد قانون را سرلوحه خود قرار دهند/ كانديداها قول هايي كه مي دهند بايد در چارچوب وظايف و اختيارات يك نماينده باشد/ خريد و فروش رأي، تطميع، تهديد جرم است/ در زمان تبليغات نصب بلندگو در خيابان و راه اندازي كاروان ممنوع است/ با مديراني كه از امكانات دولتي له يا عليه كانديدايي استفاده كنند به شدت برخورد خواهد شد

  • کد خبر : 19917
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با نزديك شدن به ايام انتخابات پيمان چعباوي رييس دادگستري شهرستان مسجدسليمان در نشستي با اصحاب رسانه شهرستان توضيحاتي را ارائه نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ضمن تبريك ايام الله دهه فجر گفت: با نزديك شدن به ايام انتخابات قوه قضاييه جهت پيشگيري از تخلفات، ستادي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با نزديك شدن به ايام انتخابات پيمان چعباوي رييس دادگستري شهرستان مسجدسليمان در نشستي با اصحاب رسانه شهرستان توضيحاتي را ارائه نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ضمن تبريك ايام الله دهه فجر گفت: با نزديك شدن به ايام انتخابات قوه قضاييه جهت پيشگيري از تخلفات، ستادي را در سراسر كشور تشكيل داده است كه مسئوليت آن با رؤساي دادگستري شهرستان ها مي باشد. وي گفت: اعضاي اين ستاد متشكل از دادستان، فرمانده نيروي انتظامي، فرمانده سپاه، رييس اطلاعات، عضو هيئت نظارت بر انتخابات و معاون سياسي فرمانداري مي باشد.

چعباوي ادامه داد: از بدو تشكيل اين ستاد جلساتي برگزار و مصوباتي نيز داشته ايم. وي هدف از تشكيل اين ستاد را پيشگيري از تخلفات و وقوع جرم عنوان كرد و گفت: ما پيشگيري را مقدم مي دانيم و پس از آن اجباراً وارد مرحله ديگر و صدور حكم خواهيم شد.

رييس دادگستري مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: يكي از موارد مهم فضاي مجازي ست كه متأسفانه گاهي استفاده بدي از اين فضا مي شود و در برخي موارد نيز باعث تشويش اذهان عمومي شده است. ما اين فضا را رسد و اگر لازم باشد تشكيل پرونده خواهيم داد. چعباوي وظيفه اهالي رسانه را در ايجاد آرامش بسيار حساس دانست و گفت: وظيفه ما اين است افكار عمومي را همسو با نظام كنيم و جلو تفكرات مسموم را بگيريم. هدف همه بايد حضور حداكثري مردم در انتخابات باشد.

چعباوي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به كانديداها اعلام كرد: كانديداها و هواداران آن ها بايد قانون را سرلوحه خود قرار دهند و به قانون احترام بگذارند. كانديداها در چارچوب وظايف خود عمل كنند و قول هايي كه كه مي دهند بايد در چارچوب وظايف و اختيارات يك نماينده باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس دادگستري مسجدسليمان خريد و فروش رأي، تطميع، تهديد را جرم دانست و اعلام كرد به شدت با چنين افرادي برخورد خواهد شد. وي همچنين نصب بلندگو در خيابان و راه اندازي كاروان را ممنوع دانست و گفت: ستادهاي كانديداهاي مختلف نبايد در نزديكي هم باشند. پيمان چعباوي همچنين استفاده مديران از امكانات دولتي را جرم دانست و گفت: با مديراني كه از امكانات دولتي له يا عليه كانديدايي استفاده كنند به شدت و طبق قانون برخورد خواهد شد. ايشان همچنين نصب بنر و تبليغات زود هنگام را در يكي از ستادها تخلف دانست و گفت تذكرات لازم در اين رابطه داده شده است و در صورت تكرار با آن برخورد خواهد شد.

Picture 405 copyPicture 396 copyPicture 404 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.