• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

به بهانه اولین مسابقه تیم نفتون در رقابت های لیگ دسته سه و چند پيشنهاد به مديرعامل اين تيم / به عمل کار برآید …

  • کد خبر : 19826
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ شهرام احمدي: ضمن عرض خسته نباشید و دست مریزاد به مدیرعامل تیم مردمی نفتون سیدحمید حسن زاده که با کوله باری از تجربه و سوابق درخشان مدیریتی در شهر مسجدسلیمان و سایر شهرهای استان، یک بار دیگر پای در مسیری گذاشته که پر از چالش و نواقص ساختاری و تشکیلاتی است، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ شهرام احمدي: ضمن عرض خسته نباشید و دست مریزاد به مدیرعامل تیم مردمی نفتون سیدحمید حسن زاده که با کوله باری از تجربه و سوابق درخشان مدیریتی در شهر مسجدسلیمان و سایر شهرهای استان، یک بار دیگر پای در مسیری گذاشته که پر از چالش و نواقص ساختاری و تشکیلاتی است، هر چند که سابق بر این تجربه مشابهی را در تیم های لوله سازی اهواز و شهرداری خرمشهر داشته و یقین دارم که با پشتوانه تجربه و جلب حمایت همه جانبه ، از این آزمون سخت نیز سربلند بیرون خواهید آمد .

سید بزرگوار

در وهله اول به اطلاع می رساند برای تیم نفتون نمی توان از واژه باشگاه به معنی خاص کلمه استفاده کرد، زیرا همان طور که مستحضرید هیچ گونه آثار و شواهدی از یک باشگاه نمی توان یافت جز بر روی کاغذ.

در واقع این یک تیم است که می بینیم و صد البته تیمی که اساسا” با همت و غیرت بچه های با تعصب نفتون بویژه با پشتکار و تلاش های سرمربی فهیم و خوش آتیه و بومی تیم یعنی آقای احسان قاضی سر پا مانده و تا به اینجا رسیده .

برای داشتن یک باشگاه ورزشی یک سری زیر ساخت ها و ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری لازم است که اهم آن عبارتند از :

ساختمان یا دفتر مخصوص به باشگاه با ملزومات اداری مطابق هر سازمان غیر دولتی دیگر یا دفاتر ارائه خدمات خصوصی(حتی الامکان در محله نفتون )

ساختار سازمانی باشگاه با چشم انداز توسعه تا سطح لیگهای بالاتر در آینده

تعیین و ابلاغ کتبی شرح وظایف افراد درون ساختار سازمانی

تعیین اهداف و برنامه های استراتژیک باشگاه شامل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت که به تصویب اکثریت اعضای هیات مدیره رسیده باشد

افتتاح حساب بانکی به نام باشگاه فرهنگی _ ورزشی نفتون و نه بنام شخص (حتی جنابعالی)

بازنگری در اعضای هیات مدیره توسط مراجع ذیصلاح و استفاده از نفرات توانمند جدید همچون حضرتعالی در هیات مدیره با هدف داشتن یک هیات مدیره و مدیرعامل کارآمد، قوی، متحد، منسجم و همسو

تقویت تیم در پست های حساس دروازه بانی، دفاع وسط، هافبک بازیساز و یک سانتر فوروارد تمام کننده که یقینا” سرمربی فهیم تیم در صورت حمایت مالی بهترینها را تا ماه آینده در اختیار خواهد گرفت

داشتن قرارداد مکتوب با تک تک بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی تیم ولو اینکه بدون چشمداشت مالی در کنار تیم باشند.

تامین مالی و اختصاص بودجه های ثابت و متغیر بر اساس برنامه ریزیها و جذب سرمایه و اسپانسرینگ باشگاه که به موازات موارد فوق از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

تشکیل کمیته فنی متشکل از پیشکسوتان تیم نفتون و سایر باشگاههای شهر مثل دارایی و پرسپولیس و …. و استفاده از تجارب آنان که بزرگترین سرمایه در فوتبال هستند .

ایجاد کانون هواداران و سازماندهی طرفداران تیم از طریق این کانون و لیدرهای تحت پوشش

ایجاد یک پایگاه اطلاع رسانی در فضای مجازی که تمام وقایع باشگاه و مسائل ورزشی را به صورت آنتایم و آنلاین بشکل مصور منعکس نماید.

تشکیل روابط عمومی برای باشگاه و تعیین یکنفر بعنوان سخنگوی باشگاه ( با شناختی که از حضرتعالی دارم، پیشنهادم این است که شخصاً مسئولیت سخنگویی را نیز عهده دار باشید.

ایجاد یک مدرسه فوتبال و تشکیل تیم های نونهالان و نوجوانان و جوانان و رده پایه و ایجاد پشتوانه برای تیم و حتی تربیت و ترانسفر بازیکن

کسب درآمد از طریق تبلیغات حاشیه زمین و نصب بنرهای بزرگ در مدخل ورودی شهر و منطقه نفتون و همچنین روی البسه ورزشی بازیکنان و کادر فنی

تعامل و برقراری ارتباط با مسئولین بومی و منطقه ای تا حد نمایندگان شهرهای و استان ، استانداری استان برای جلب کمک های همه جانبه به تیم و جوانان ورزشدوست شهر.

استفاده از ظرفیت مسئولین همتبار در پایتخت و همچنین هواداران وفادار از جای جای کشور و دنیا بنحوی که از این ظرفیت ها در جهت پیشبرد اهداف و استراتژیهای خود بهره مند گردید.

برادر ارجمند

شما نیک بر این امر واقفید که هیچ کس به قطار ایستاده سنگ نمی زند، پس وقتی انتقادی هست باید خوشحال بود چرا که نشان از پویایی و با اهمیت بودن طرف یا مجموعه نقد شونده دارد.

مصداق این مثل که ما ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﻢ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻫﺴﺘیم، ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ؛ درحالیکه زمانی ﺭﺷﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻧﺒﺎﺷﻨﺪ، پس اولا” هر نقدی نباید تخریب و ضدیت و هدفمند و … نامیده شود. ثانیا” نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات، بهترین روش یافتن اشکالات یک سیستم و برنامه ریزی جهت رفع نقایص است .

بنده نیز تا حد امکان در بیان مشکلات موجود و پیش رو و متعاقب آن ارائه راهکارهایی برای فائق آمدن بر مشکلات، باتمام وجود و در حد توانم در خدمت شما و بچه های خوب نفتون خواهم بود ….

ما آنچه شرط بلاغت بود گفتیم ….

به امید موفقیت شما و تیم محبوب و مردمی نفتون

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام
    ما همه هوادار تیم نفتون مسجدسلیمان هستیم.
    دودودودودووود نفتون ……..

  2. سلام.به امید موفقیت تیمهای شهر سر دیاروم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.