• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

توزیع سوخت مورد نیاز فصل زمستان بین عشایر مسجدسلیمان

  • کد خبر : 19784
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از عرضه سوخت بین عشایر مسجدسلیمان توسط کارکنان نفتی خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گارز مسجدسليمان ابراهیم پیرامون اظهار کرد: در یک اقدام نوع‌دوستانه، به همت پرسنل اداره ترابری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از عرضه سوخت بین عشایر مسجدسلیمان توسط کارکنان نفتی خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گارز مسجدسليمان ابراهیم پیرامون اظهار کرد: در یک اقدام نوع‌دوستانه، به همت پرسنل اداره ترابری و با مشارکت جمع زیادی از پرسنل این شرکت 3 هزار لیتر سوخت مایع از نوع نفت سفید میان خانواده‌های عشایری توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین با هدف حفاظت از محیط‌زیست و جلوگیری از قطع درختان در جهت تهیه سوخت موردنیاز توسط عشایر، سرشاخه‌های درختان هرس شده از فضاهای سبز واحدهای مختلف این شرکت در اختیار عشایر قرار گرفت تا ضمن انجام یک کار نوع‌دوستانه از قطع درختان و تخریب محیط‌زیست جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد: طی این اقدام که در دو مرحله با فاصله زمانی یک هفته‌ای صورت گرفت در مجموع 40 منطقه عشایری در مناطق حفاظت‌شده هفت شهیدان، شیرین بهار (شیمبار) و دشت گل از این اقدام کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای مقابله با سرمای فصل زمستان بهره بردند.

پیرامون افزود: کارکنان این شرکت در برنامه زمان‌بندی شده بعدی قرار است 2 هزار و 500 لیتر نفت سفید را به عشایر مناطق صعب‌العبور شهرستان اندیکا عرضه کنند.

وی در پایان، از توزیع تعداد یک هزار و 400 جفت کفش و 600 دست لباس در میان دانش آموزان مناطق مختلف عشایری شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا، در یک اقدام خیرخواهانه دیگر از سوی پرسنل این شرکت و همکاری سایر خیرین خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.