• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

جشنواره دهکده سبز در روستای چشمه زالوک برگزار شد + تصاوير

  • کد خبر : 19717
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته هوای پاک جشنواره دهکده سبز در روستای چشمه زالوک شهرستان مسجدسلیمان با حضور جمعي از مسئولين و اهالی روستا و علاقه مندان به محیط زیست توسط اداره محیط زیست به مدت یک روز برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته هوای پاک جشنواره دهکده سبز در روستای چشمه زالوک شهرستان مسجدسلیمان با حضور جمعي از مسئولين و اهالی روستا و علاقه مندان به محیط زیست توسط اداره محیط زیست به مدت یک روز برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان ضمن تقدیر از اهالی روستای چشمه زالوک ،برگزاری جشنواره هایی از این دست را با هدف؛ ارتقا فرهنگ عمومی نسبت به محیط زیست، مشارکت مردم، توسعه فضای سبز روستا، رفع مشکلات مدیریت پسماند، جلوگیری از تخریب طبیعت و بهبود شرایط محیط زیستی عنوان کرد.

نجاتی افزود: رایزنی های لازم جهت رفع معضل پسماند آن روستا مبنی بر احداث ۲ جایگاه موقت زباله جهت جمع آوری توسط بخشداری و حمل و انتقال به سایت زباله توسط شهرداری(بدلیل قرار گرفتن روستا در مسیر سایت زباله شهرستان) به تصویب رسید.

گفتنی است: در این جشنواره برنامه هایی از جمله: قرائت قرآن، اشعار زیست محیطی راجع به درخت و اهمیت کاشت آن، رقص محلی همراه با در دست داشتن نهال و کاشت نهال، پخت انواع غذاهای محلی(در این جشنواره بیش از ۱۰نوع غذا از انواع غذاهای سنتی رایج در این روستا طبخ و در معرض نمایش گذاشته شد.) اجرا گردید.

9f64b0f78b64a7d970debf084f772a028781f626772486351a25cee5a99e22b9

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.