• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

مراسم باشکوه رحلت حضرت معصومه سلام الله علیها در جوار شهدای کلگه برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 19520
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرشاد خو کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری مراسم رحلت حضرت معصومه سلام الله علیها وتبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت در جوار قبور مطهر شهدای کلگه خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خوبا اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام مطهری از اساتید حوزه علمیه مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرشاد خو کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری مراسم رحلت حضرت معصومه سلام الله علیها وتبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت در جوار قبور مطهر شهدای کلگه خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خوبا اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام مطهری از اساتید حوزه علمیه مسجدسلیمان در این مراسم  به تشریح زندگی و تببین سیره تربیتی حضرت معصومه (س)پرداخت.

مطهری در این مراسم افزود:حضرت معصومه(س)دارای مراتب اخلاقی بسیار والایی بود تا جایی که ائمه معصومین(ع)بهشت را در حق زائری که  زیارتش همراه با معرفت باشد،واجب فرمودند.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه بسیار مهم دختران وبانوان جامعه در حفظ حجاب، عفت واخلاق اسلامی، حضرت معصومه سلام الله علیها را نمونه ی از یک الگوی   کامل برای آنان دانست.

گفتنی است برنامه های سخنرانی زیارت عاشوراء ،نوحه سرایی و روضه بخشی از فعالیت های انجام شده د این مراسم بود وبرخی از مدارس منطقه نیز به صورت دسته جمعی در این برنامه معنوی شرکت کردند.

این برنامه توسط انجمن بانوان فعال وفرهیخته حوزه دین وبا همکاری هیئت تخصصی حضرت رقیه بنت الحسین(س) و نهادهای همکار همچون آموزش و پرورش، شهرداری ،شرکت نفت، اوقاف، دفتر امام جمعه، هیئت مذهبی خواهران و سازمان تبلیغات اسلامی در فضایی معنوی و آکنده از یاد شهیدان عزیز برگزار گردید.

IMG-20160121-WA0015IMG-20160121-WA0010 IMG-20160121-WA0011 IMG-20160121-WA0009

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.