• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

اخذ رشته زمین شناسی گرایش چینه نگاری و دیرینه شناسی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 19478
  • ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور با پیگیری های سازنده به عمل آمده طی دو سال اخیر و مراجعات مکرر ریاست این دانشگاه به دفتر شورای گسترش وزارت علوم این زحمات به بار نشست و از سوی شورا درخواست دانشگاه مبنی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور با پیگیری های سازنده به عمل آمده طی دو سال اخیر و مراجعات مکرر ریاست این دانشگاه به دفتر شورای گسترش وزارت علوم این زحمات به بار نشست و از سوی شورا درخواست دانشگاه مبنی بر اخذ رشته زمین شناسی گرایش چینه نگاری و دیرینه شناسی در مقطع کارشناسی ارشد مورد موافقت و تصویب نهایی قرار گرفت که تامهرماه 1395 به صورت رسمی پذیرای داوطلبان پذیرفته شده مربوط به این رشته تحصیلی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. إنصافا زحمات خالصانه رياست محترم دانشگاه جناب اقاي بهرام نيك بخش و پي گيري مكرر ان هم از طريق مراجعه حضوري  به وزارت علوم در چندين مرحله و توفيق در أخذ و تصويب نهائي ارشد زمين شناسي قابل تقدير و ستايش است.

  2. درود بر مدير زحمتكش و پرتلاش  شهرستان جناب بهرام نيك بخش كه يك تنه  و با دست خالي عرضه ولياقت أين رأ داشت كه پس إز چهارده سال ساختمان مجهز و استاندارد اموزشي رأ به بهر ه برداري رسوند و الان هم خوشحالم كه توانست مجوز رشته زمين شناسي در مقطع ارشد رأ برأي واحد مسجد سليمان أخذ نمايد ،اي كاش شهرستان چند مدير مث ايشون داشته باشد تا…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.