• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
3

پیام دکتر جلیلی به مناسبت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی

  • کد خبر : 1947
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۹:۱۲

در آستانه سالروز ورود به یاد ماندنی آزادگان به میهن دکتر اسماعيل جليلي گفت: آزادگان هيچ‌گاه متعلق به يك مقطع ازتاريخ نيستند،بلكه همواره مانند روحي درهمه اركان اين كشوروملت جاري شده‌اند. دکتر اسماعیل جلیلی رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 26 […]

در آستانه سالروز ورود به یاد ماندنی آزادگان به میهن دکتر اسماعيل جليلي گفت: آزادگان هيچ‌گاه متعلق به يك مقطع ازتاريخ نيستند،بلكه همواره مانند روحي درهمه اركان اين كشوروملت جاري شده‌اند.

دکتر اسماعیل جلیلی رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 26 مرداد سال روز به یاد ماندنی ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیام تبريكي صادر کرد. متن پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند. این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.

آزادگان، هيچ‌گاه متعلق به يك مقطع از تاريخ نيستند، بلكه همواره مانند روحي در همه اركان اين كشور و ملت جاري شده‌اند،چرا كه پيام و سيره آن ها، فرياد سربلندي و شكوهمندي ملت ايران اسلامي است كه براي هميشه ماندگار است و در هر زمان و ميداني مي‌توان از آن بهره جست.

روز بیست وشش مرداد، سالروز بازگشت كبوتران سبكبالی بود كه پس از سال ها زندان در اسارتگاه، قدم به خاك پاك میهن اسلامی خود می گذاشتند. قاصدك آزادی در چنین روزی پیام آورِ رهایی شده و این كبوتران از بند رسته به آغوش گرم ملت خود بازگشتند.

اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک ميهن اسلامی را به این عزیزان و خانواده های محترم شان و به ملت عزیز ایران به خصوص خوزستانی های سرافراز و شهید پرور تبريك و تهنیت عرض می نمایم .

همچنین بر روح ملکوتی شهدای مظلوم آزاده و سيد فقيد آزادگان مرحوم حجت الاسلام ابوترابي كه در لحظه لحظه روزهاي اسارت چون مرشد و مرادي راه شناس، عمل مي نمود و چراغ راه آزادگان بود درود می فرستیم و آرزوی توفیق روز افزون برای خانواده محترمشان به خصوص همکار عزیزمان جناب آقای ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنیم. توفيق، عزت و سربلندي ايران اسلامی و همه آزادگان و ایثارگران را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

با احترام

اسماعیل جلیلی

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان ،

نماینده و خادم مردم شهرستان های مسجدسلیمان

لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.