• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

سرمربي اميد نفت مسجدسليمان: باید دلسوزانه خدمت کرد تا بتوانیم گوشه ای از افتخارات گذشته فوتبال این شهر را زنده کنیم

  • کد خبر : 19468
  • ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم فوتبال امید نفت مسجدسليمان در مسابقات امسال لیگ برتر که با حضور ۷ تیم برگزار شده است با مربيگري مربي خوشنام و جوان خود بهمن نصيري موفق به قهرماني نيم فصل اين مسابقات شد. به همين دليل از ايشان دعوت كرديم با حضور در دفتر سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم فوتبال امید نفت مسجدسليمان در مسابقات امسال لیگ برتر که با حضور ۷ تیم برگزار شده است با مربيگري مربي خوشنام و جوان خود بهمن نصيري موفق به قهرماني نيم فصل اين مسابقات شد.

به همين دليل از ايشان دعوت كرديم با حضور در دفتر سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران حضور يابد كه ماحصل اين گفتگو را مي خوانيد:

معرفي:

بهمن نصيري هستم، متولد سال 1353، در تیم های قدس، استقلال، پرسپولیس، فجر مسجدسلیمان بازي كرده ام. از سال ۸۱ تا ۸۳ در خدمت تیم فوتبال نفت بودم.

مربيان

مربیان بنده منوچهر عالی پور،علی قلی پور، مرحوم ایرج سلیمانی، ایرج کبیریان، فرهاد لاله زار بوده اند.

قهرماني نيم فصل

در مسابقات امسال لیگ برتر امیدهای خوزستان تیم هاي شهباز اهواز، پتروکیان شوشتر، مهرگان رامهرمز، زاگرس اندیکا، فجر هویزه و نفت مسجدسليمان حضور دارند که در نیم فصل اول تیم امید نفت با ۵ برد و یک باخت با ۱۷گل زده و ۳ گل خورده، بهترین خط حمله و دفاع را از آن خود كرده است. ضمن آن كه فرجام کریمی با ۹گل زده تا اين لحظه آقای گل مسابقات می باشد. این تیم در سال ۸۸ شکل گرفت و قهرمان لیگ برتر استان، قهرمان زیر گروه کشور، قهرمان دسته اول کشور و راهیابی به جمع ۸ تیم برتر جهت صعود به لیگ برتر امیدهای کشور را در كارنامه خود دارد که البته سال بعد از سهمیه این تیم در مسابقات شرکت نکرد و مجدد در مسابقات لیگ استان در سال ۹۲ قهرمان استان شد.

سال ۹۳ نایب قهرمان استان و امسال هم تا اینجای کار قهرمان نیم فصل هستیم.

استعدادهاي مسجدسليمان

استعداد در این شهر بسيار است اما باید دلسوزانه خدمت کرد تا حداقل بتوانیم گوشه ای از افتخارات گذشته فوتبال این شهر را زنده کنیم. نیاز به تلاش و کوشش همه عزیزان و پیشکسوتان این شهر داریم تا با همت و همدلی دوباره به سطح اول فوتبال برسیم. بنده از سال۸۱تا ۹۴در خدمت تیم نفت هستم, در رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و از سال ۸۸ هم در خدمت تیم امید نفت مي باشم.

انتظار از مسئولين

انتظار از مسولین این است که حمایت بیشتری از ورزش شهرستان  به خصوص فوتبال انجام دهند، چرا که علاقمند به ورزش و علی الخصوص فوتبال در این شهر زیاد هست اما به جز شرکت نفت، ادارات و سرمایه داران حمایتي از ورزشکاران نمی کنند و قوانین شرکت نفت در بحث قهرمانی منوط به این است که سهمیه شرکتی صد درصد باشد تا بتوان در مسابقات کشوری شرکت نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باسلام خسته نباشید و درود 
    من بازیهای شمارو نگاه کردم حتی بازی باشهباز اهواز تو اهواز که با ناداوری باختین
    وهمچنین بازیایی که تو شهره خودمون انجام دادین هم دیدم 
    واقعا بازیکنان با استعدادی تو تیم امیدهای نفت وجود که علاوه بر فرجام کریمی اقای گل استان باید بازیکن هایی که در خط دفاع و هافبک نیزبازی میکنند رو دست کم نگیریم که با کارتیمی به اقای گلی رسیده باید از بازیکنایی به عنوان مثال
    دروازبان تیم.محمد احمدپور
    بهترین خطدفاع حال حاضر استان 
    بانام های 
    محمدهزاریان   اروین جلیلی  و میلادمددی عمادعرب بختیار 
    و درخط هافبک  ارسلان خیرور  سعیدنظرپور  پوریاعلیزاده سجاد حاجتی یاسین نجفی حدادکریمی و کاپیتان تیم کامران رمضانی و مهاجم تیم دانیال اذرگشب 
    امیدوارم نگاه به این تیم زیاد تر شود 

    باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.