• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

جزییات کامل احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در خوزستان/ فرج الله خبیر: آمار عدم احراز صلاحیت‌های خوزستان بالاتر از میانگین کشوری است

  • کد خبر : 19450
  • ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: در استان صلاحیت 222 نفر از داوطلبان ورود به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیأت مرکزی نظارت احراز شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، فرج‌الله خبیر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 623 نفر در این دوره انتخابات نام‌نویسی کردند که تعداد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: در استان صلاحیت 222 نفر از داوطلبان ورود به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیأت مرکزی نظارت احراز شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، فرج‌الله خبیر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 623 نفر در این دوره انتخابات نام‌نویسی کردند که تعداد 571 نفر از آن‌ها در هیات‌های اجرایی تأیید صلاحیت شدند که 92 درصد تعداد مجموع افراد نام‌نویسی در انتخابات هستند.

وی افزود: در هیات نظارت 349 نفر از نامزدها احراز صلاحیت یا رد صلاحیت شدند که 62 درصد داوطلبان ورود به مجلس از حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان را شامل می‌شود. آمار عدم احراز صلاحیت داوطلبان در خوزستان بالاتر از میانگین کشوری است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در خصوص تعداد افراد تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه اهواز، گفت: در حوزه انتخابیه اهواز 185 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 175 نفر در هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند اما در هیات مرکزی نظارت تنها صلاحیت 69 نفر تأیید شده است که 37 درصد کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس در اهواز است.

خبیر با اشاره به آمار افراد تأیید صلاحیت شده در شهرستان‌ها نیز عنوان کرد: در حوزه انتخابیه خرمشهر از 21 نفر تأیید صلاحیت شده در هیات اجرایی، صلاحیت 9 نفر در هیات نظارت، در حوزه انتخابیه شادگان از 10 نفر تأیید صلاحیت شده در هیات اجرایی صلاحیت 6 نفر و در حوزه انتخابیه آبادان از 51 نفر تأیید صلاحیت شده در هیات اجرایی صلاحیت 21 نفر در هیات‌های نظارت احراز شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجری از 28 داوطلب تأیید صلاحیت شده در هیات اجرایی، صلاحیت 9 نفر در هیات نظارت احراز شده است. در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر نیز از 22 نفر تأیید صلاحیت شده در هیات اجرایی، صلاحیت 11 نفر در هیات نظارت احراز شده است.

معاون استاندار خوزستان با بیان این‌که در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند از 24 داوطلبی که صلاحیت آن‌ها در هیات اجرایی تأیید شده است، صلاحیت 15 نفر در هیات نظارت احراز شده است، گفت: در حوزه انتخابیه شوش نیز از 19 نفر داوطلب تأیید صلاحیت شده تنها صلاحیت 3 نفر از سوی هیات نظارت احراز شده است. همچنین در حوزه انتخابیه ایذه از 60 داوطلب ورود به مجلس که صلاحیت آن‌ها در هیات اجرایی احراز شده، صلاحیت 25 نفر از سوی هیات نظارت مورد تأیید قرار گرفته است.

خبیر عنوان کرد: در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان و لالی از 36 نفر داوطلب ورود به مجلس که صلاحیت آن‌ها در هیات اجرایی تأیید شده است، صلاحیت 12 نفر در هیات‌های نظارت احراز شده و در حوزه انتخابیه دزفول نیز از 45 نامزد انتخابات که صلاحیت آن‌ها در هیات اجرایی احراز شده، صلاحیت 19 نفر در هیات‌های نظارت تأیید شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در حوزه انتخابیه اندیمشک از 24 نفر تأیید صلاحیت شده در هیات اجرایی، 6 داوطلب ورود به مجلس در هیات نظارت تأیید صلاحیت شده‌اند. در حوزه انتخابیه دشت‌آزادگان نیز از تعداد 19 نفری که در هیات اجرایی تأیید صلاحیت شدند تنها صلاحیت 5 نفر در هیات نظارت تایید شده است و در حوزه انتخابیه ماهشهر و امیدیه از 33 داوطلبی که صلاحیت آن‌ها در هیات‌ اجرایی احراز شده است، صلاحیت 12 نفر در هیات‌های نظارت احراز شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. انتخاب ما دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی مسجدسلیمان استاد پروانه مکوندی

  2. اصلح فقط پروانه مکوندی

  3. سرکار خانوم پروانه مکوندی با ارزوی موفقیت برای شما وبرداشتن گامهایی محکم دراین عرصه

  4. ما رای خودرا به خانوم پروانه مکوندی میدهیم

  5. برای اولین بار در میدان اتتخابات شهرمان بانویی پا به عزصه نهاده اند که خود نقطه عطفی دراین راستا میباشد با ارزوی موفقیت برای سرکار خانوم پروانه مکوندی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.