• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

آیت الله موسوی جزایری: من با اهالی مسجدسلیمان و قوم شریف بختیاری قرابت و نزدیکی زیادی دارم

  • کد خبر : 19365
  • ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- من با اهالی مسجدسلیمان و قوم شریف بختیاری قرابت ونزدیکی زیادی دارم. حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز با اعلام این مطلب امروز در دیدار با جمعی از دست اندرکاران خیریه زنده یاد حاج احمد رضایی گفت: من سال های ۱۳۴۶تا ۴۹ در مسجدسلیمان بودم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- من با اهالی مسجدسلیمان و قوم شریف بختیاری قرابت ونزدیکی زیادی دارم. حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز با اعلام این مطلب امروز در دیدار با جمعی از دست اندرکاران خیریه زنده یاد حاج احمد رضایی گفت: من سال های ۱۳۴۶تا ۴۹ در مسجدسلیمان بودم و در محلات نمره یک، نفتون، کلگه، نفتک، افرمبی، چشمه علی و… منبر داشتم و در حالی که مسجدسلیمان فقط دارای سه مسجد نمره یک چشمه علی و کلگه بود در ایام محرم در تمام محلات شهر تکیه های زیادی با نصب داربست و پرده برپا و مجالس عزاداری باشکوه فراوانی برگزار می شد که نمونه اش در خیلی از شهرها دیده نمی شد. وی ادامه داد: مرحوم پدرم آسید علی اکبر سالیان دراز در روستاهای مکوند سی میلی، جارو، مه سنبلی، سرتیوک و بن آسیاب حضور داشتند و همواره روایط نزدیک و صمیمی داشتیم وی با تاکید بر مشکلات مسجدسلیمان عنوان کردند: کمک خواهیم کرد مسجدسلیمان به رشد و شکوفایی خود برسد.

حضرت آیت الله جزایری در ادامه با تقدیر از سردار دکتر محسن رضایی و ابراز خشنودی از دعوت ایشان جهت حضور در خیریه زنده یاد احمد گفت: حاج محسن چهره ای بزرگ ، جهانی و عزیز و تاثیرگذار و مورد افتخار ما است.

گفتنی است در خلال سفر رییس جمهوری به خوزستان حضرت آیت الله جزایری با دفاع قاطع از راه اندازی پتروشیمی مسحدسلیمان بر توجه ویژه رییس جمهوری به مسجدسلیمان تاکید نمودند و در خلال برگزاری کنگره عظیم ملی شهید علیمردان خان نیز حمایت های راهگشایی داشتند.

مراسم بزرگ استقبال و سخنرانی و کلنگ زنی حسینیه زنده یاد حاج احمد رضایی با حضور حضرت آیت الله موسوی جزایری ، حضرت آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و حضرت حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه فرهیخته شهرمان روز جمعه جاری ساعت ۹صبح در بی بیان کوی شهیدخوش اخلاق برگزار و از عموم عزیزان و همشهریان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. حاج آقادوستت داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.