• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
2

امام جمعه مسجدسليمان: مجمع نمايندگان خوزستان با همدلي از حقوق استان مان دفاع كنند

  • کد خبر : 1935
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۹

دو توصیه داریم یکی به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانمان که رئیس آن نماینده محترم مسجدسلیمان، لالی ،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی می باشند. حالا که وزیر نفت جناب آقای زنگنه با حمایت شما هجده تن رای آورده اند، استانمان حق و حقوقی دارد، عمده نفت کشور مال همین استان خوزستان می […]

دو توصیه داریم یکی به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانمان که رئیس آن نماینده محترم مسجدسلیمان، لالی ،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی می باشند. حالا که وزیر نفت جناب آقای زنگنه با حمایت شما هجده تن رای آورده اند، استانمان حق و حقوقی دارد، عمده نفت کشور مال همین استان خوزستان می باشد،خواهش از شما هجده نفر می کنیم که یک دست و برادرانه حقوق استانمان را بگیرید.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین امینی در خطبه های نمازجمعه مورخه ۲۵/۵/۱۳۹۲ این شهر با اشاره به مناسبت روزجهانی مساجد و گرامی داشت این روز گفتند: روح مسجد امامت، ولایت و امام جماعت است. مسجد در دین اسلام مهم و اساسی است و با نگاه مدرن به آن محلی است برای جرکت های خوب اصلاحی و جنبش های مردمی، مسجد محل عبادت، سیاست، اقتصاد و نواختن شیپور برای جنگ و جهاد و فرو افتادن التهابات جامعه است.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حاج آقا امینی در ادامه با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مان گفتند: گرامی می داریم روز بازگشت آزادگان دربند، رزمندگان عزیز و شجاعی که در زنجیر فرعون بغداد با استواری و صلابت خود، زندانبانان عراقی را به ستوه آوردند تا جايی که آن ها خود را اسیر آزادگان ما می دانستند.

اولین کاری که آزادگان ما بعد از ورود به کشور اسلامی مان انجام دادند بجا آوردن سجده شکر بود. آن ها بوسه بر خاک پاک ایران زدند تا عملا” به هموطنانشان برسانند که قدر این آب و خاک را بدانید.

امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با گرامی داشت مناسبت روز صنعت دفاعی در این هفته عنوان داشتند: قبل از انقلاب، ۳۵ هزار مستشار از کشورهای مختلف خصوصا” امریکائی در کشور ما بودند و به افسران ما حتی اجازه باز و بسته کردن یک پیچ یا مهره ای را هم نمی دادند. ایشان در ادامه عنوان داشتند: آن روز کجا و این روزکجا؟ حال ما به ده ها کشور سلاح هايی که یکی از یکی مدرن تر است از باب حوزه دفاع و نظامی صادر می کنیم.

حجت السلام امینی در ادامه با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف و گرفتن رای اعتماد برای وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی گفت: این مراحل را به رئیس جمهور مبارکباد عرض می کنیم. بعد از سه روز مباحثه اکثر وزرای پیشنهادی به جز سه نفر رأی اعتماد گرفتند. دو سه نفر طبیعی است که رأی نیاورند و این قابل پذیرش است. نمایندگان ما که وکیل الدوله نیستند به همه یک جا رای دهند. یکی دو تا از این ها که رای نیاوردند من به سهم خودم آرامش پیدا کردم. می شود دل بست به این مجلس که بر سر دو راهی های مهم به این آسانی فکر و دیانت و جامعه مان را به دست هر کسی ندهند. ما به دولت تبریک می گوئیم و از مجلس تشکر می کنیم.

ایشان ادامه دادند که مردم ما از بعضی گفتگوها در مجلس ناراحت شدند. ما مردم صبوری داریم. دون شأن نمایندگان ما این تند مزاجی ها است. آقا تریبون در اختیار شما بوده آقای رئیس جمهورهم نامزدها را معرفی کرده، می شد در فضای بهتری حرف هایتان را بزنید.حاج آقا امینی ادامه داد که دو توصیه داریم یکی به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانمان که رئیس آن نماینده محترم مسجدسلیمان، لالی ،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی می باشند. حالا که وزیر نفت جناب آقای زنگنه با حمایت شما هجده تن رای آورده اند، استانمان حق و حقوقی دارد، عمده نفت کشور مال همین استان خوزستان می باشد،خواهش از شما هجده نفر می کنیم که یک دست و برادرانه حقوق استانمان رابگیرید.

از آقای وزیر نفت و به همه خبرنگارانمان و آن هايی که تریبون دارند،سایت دارند،قلم دارند، همه نگاهمان را بگذاریم روی این دو نقطه: یکی در باب توسعه میادین نفتی فاز۲و۳و۴ تلبزان. چند میلیارد بشکه نفت در یک حوزچه بیضی شکل در منطقه مسجدسلیمان تا اندیکا وجود دارد. فاز اول آن را چینی ها استخراج کرده اند. چینی ها موفق نبوده اند و ضربه زیاد زده اند. لازم بود که یک تعاملی با آن ها به خاطر بحث انرژی هسته ای یا مسئله ای دیگر داشته باشیم. حاج آقا امینی ادامه داد: چندین هزار شغل میادین نفتی ۲و۳و۴ ایجاد می کنند. ودومین موضوع بحث جابجائی ۵ هزار خانه در مناطق آلوده به گازهای آزار دهنده در مسجدسلیمان می باشد.

حجت السلام امینی در پايان سخنان خود خطاب به اصحاب رسانه گفتند: ای همه صاحبان قلم، صاحبان تریبون از پراکنده نگری و رفتن به سوی مسائل فرعی خودداري كنيد و نگاهایتان به سوی مسائل اصلی و مهم باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.