• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان: اگر تحقیقات علمی نبود تحریم،کشور را در هم می شکست

  • کد خبر : 19218
  • ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر انجام تحقیقات علمی تأکید کرد و خواستار افزایش فعالیت های پژوهشی در این شرکت شد. ابراهیم پیرامون که در آیین تجلیل از فعالان حوزه پژوهش و فن آوری و در جمع مدیران ، روسا و کارشناسان فنی این شرکت سخن می گفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر انجام تحقیقات علمی تأکید کرد و خواستار افزایش فعالیت های پژوهشی در این شرکت شد.

ابراهیم پیرامون که در آیین تجلیل از فعالان حوزه پژوهش و فن آوری و در جمع مدیران ، روسا و کارشناسان فنی این شرکت سخن می گفت افزود: در چارت سازمانی اصلاح شده شرکت توجه ویژه ای به پژوهش و فعالیت های علمی شده و بخشی به عنوان پژوهش ایجاد شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این آیین با هدف تجلیل از پژوهشگران و گسترش و تعمیم مطالعه و تحقیق به سایر پرسنل، صبح امروز در سالن کنفرانس ستاد مدیریت شرکت برگزار شد.

ابراهیم پیرامون در ادامه سخنان خویش از زحمات پژوهش گران این شرکت تجلیل کرد و گفت: لازمه رشد، تحقیقات علمی و پژوهش است و اگر موفقیت های پژوهشی دانشمندان ما نبود فشار تحریم ما را در هم می شکست اما چون طی سال های گذشته در عرصه علم و دانش جهش سریع علمی داشته ایم و دستاوردهای خوبی حاصل شد با اتکاء به توانمندیو تخصص داخلی توانستیم این فشارها را خنثی نماییم.

وی با تأکید و تشویق سایر پرسنل به حضور در عرصه امور پژوهشی تصریح کرد: در صنعت نفت عرصه وسیعی برای تحقیق فراهم است و باید با انجام پژوهش های مناسب آهنگ شتاب اتکاء به توانمندی داخلی و رشد و خودکفایی در صنعت نفت شدت بیشتری یابد.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: مقالات علمی و نتایج پژوهش های صورت گرفته طی سمینارها و کنفرانس های داخلی برای کارشناسان بخش های مربوطه شرکت ارایه تا پرسنل بخش های مربوطه نیز در جریان یافته های علمی پژوهشگران قرار گرفته و بدین طریق سازمان تعالی یابد.

در پایان این آیین از 13 پژوهشگر این شرکت که طی سال جاری مقالات علمی شان در کنفرانس های ملی و بین المللی و نشریات علمی معتبر پذیرفته و ارایه شد با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.