• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

حجت الاسلام احمدرضا حاجتي: رئیس جمهور به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند

  • کد خبر : 1921
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸

حجت الاسلام حاجتي امام جمعه موقت اهواز از رئیس جمهور خواست تا وعده‌هایی که در زمان انتخابات داد را عملی سازد باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نمازجمعه اهواز اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهور محترم به وعده‌های انتخاباتی که داده است عمل کند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با […]

حجت الاسلام حاجتي امام جمعه موقت اهواز از رئیس جمهور خواست تا وعده‌هایی که در زمان انتخابات داد را عملی سازد

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نمازجمعه اهواز اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهور محترم به وعده‌های انتخاباتی که داده است عمل کند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی گفت: تقوی یعنی زندگی الهی و دینی، دین اسلام آمده تا انسان بسازد و کسی که می‌خواهد انسان باشد باید تقوا پیشه کند.

خطیب جمعه اهواز در ادامه به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: انتظار ما از وزیران دولت یازدهم این است بیش از گذشته در مسیر ولایت حرکت کنند….

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان در ادامه از دولت‌های نهم و دهم و استاندار خوزستان به خاطر مساعدت برای تجهیز حوزه‌های علمیه تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: به برکت خون شهدای عزیز ما امروز ندای اهل بیت (ع) به گوش جهانیان رسیده است و همه با این ندا آشنا شده‌اند، به همین خاطر نیز دشمن به میدان آمده و با تشیع جنگ خود را آغاز کرده است….

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان با تاکید بر این نکته که دشمن برای انتقام گرفتن به میدان آمده افزود: این سینه‌ها آماده است تا آماج گلوله‌ها قرار گیرد و این راه الهی را تا رسیدن به ساحل نجات برای همه بشریت ادامه خواهیم داد.وی تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) جنگ امروز ما جنگ بین اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی که همه باید هوشیار باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.