• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

همایش بزرگ درختکاری با همکاری سازمان دانش آموزی و محیط زیست مسجدسلیمان

  • کد خبر : 19186
  • ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۹:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش بزرگ درختکاری با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش و اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان در کنار تپه ی شهدای گمنام برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این همایش دانش آموزان فرزانه و پیشتاز، مسئولین اداره آموزش و پرورش ،سازمان داش […]

باشگاه روزنامه نگاران باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش بزرگ درختکاری با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش و اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان در کنار تپه ی شهدای گمنام برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این همایش دانش آموزان فرزانه و پیشتاز، مسئولین اداره آموزش و پرورش ،سازمان داش آموزی و مسئولین محیط زیست حضور داشتند.

عیدیوندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان گفت: حفظ محیط زیست و تلاش در راه نگهداری از هوا و زمین پاک وظیفه ای خطیر است که بر عهده تک تک افراد می باشد و کاشت و نگهداری از درختان یکی از این وظایف است و با وجود کم آبی حفظ منابع طبیعی بسیار اهمیت دارد.

پس از آن بهروز نجاتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان سخنانی پیرامون اهمیت و نحوه حفظ محیط زیست و روش های کاهش آلودگی هوا بیان کرد و در ادامه برنامه دانش آموزان نهال های خود را کاشتند و برخی انها را به روح شهدای گران قدر تقدیم کردند.

در ادامه همافر حیدری کارشناس سازمان دانش آموزی هدف از برگزاری این همایش را افزایش سطح فرهنگ درختکاری و توجه دانش آموزان به محیط زیست و احترام به منابع طبیعی دانست وی افزود: بالغ بر600 نفر دانش آموز فرزانه و پیشتاز از مدارس دخترانه شهید مدنی ،اتحاد آیت الله طالقانی شهید قلی پور ،شهید مدرس ،سرباز،امامت ومدارس پسرانه شریعتی،آیت الله طالقانی ،فرهنگ ، 12 فروردین ،شاهد امام حسن مجتبی (ع) در این همایش حضور داشتند که جا دارد از زحمات مربیان ،مدیران و دانش آموزان این مدارس کمال تشکر را داشته باشم .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.