• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

بازگشايي محور “کوهرنگ- مسجد سليمان” در چهارمحال و بختياري

  • کد خبر : 19135
  • ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- چهارمحال و بختياري- محور “کوهرنگ – مسجدسليمان” محدوده هاي گردنه هاي “چري” و “شامنصوري” در استان چهارمحال و بختياري كه به علت بارش سنگين برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشايي شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بارش سنگين برف از روز پنج شنبه باعث مسدود شدن محور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- چهارمحال و بختياري- محور “کوهرنگ – مسجدسليمان” محدوده هاي گردنه هاي “چري” و “شامنصوري” در استان چهارمحال و بختياري كه به علت بارش سنگين برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشايي شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بارش سنگين برف از روز پنج شنبه باعث مسدود شدن محور “کوهرنگ – مسجدسليمان” محدوده هاي گردنه هاي “چري” و “شامنصوري” شده بود.

اما پس از پايان بارش ها، با تلاش ماموران پليس راه، راهداران، فرمانداري و شهرداري شهرستان كوهرنگ، راه ارتباطي مسيرهاي کوهستاني از جمله محور “کوهرنگ – مسجدسليمان” محدوده هاي گردنه هاي “چري” و “شامنصوري” بازگشايي شده است.

بر اساس اين گزارش، ارتفاع برف در مناطق روستايي و ارتفاعات بيش از 60سانتيمتر اعلام شده و هم اکنون اکيپ هايي از ماموران انتظامي، پليس راه و راهداري در مسيرهاي مختلف اين شهرستان مشغول فعاليت هستند و تردد در ساير روستاها نيز مشکلي ندارد.

به رانندگان توصيه مي شود از تردد غيرضروري در محورهاي برفگير خودداري کرده و يا در صورت اضطرار با همراه داشتن تجهيزات زمستاني، از جاده هاي جايگزين استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.