• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

دکتر اسماعيل جلیلی: چندین سال سر ما را کلاه گذاشته اند

  • کد خبر : 1898
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸

کار ما باید فقط نظارت باشد اما وقتی مدیران ما دنبال نکنند مجبوریم خودمان پادویی کنیم / در گذشته دیدیم برای کسب رای و کار سیاسی برای همین پتروشیمی مسجدسلیمان خشک و خالی اعلام نام نویسی استخدام کردند آیا این نامردی در حق مردم مسجدسلیمان محسوب نمی شود / سال هاست فقط نام پتروشیمی مسجدسلیمان […]

کار ما باید فقط نظارت باشد اما وقتی مدیران ما دنبال نکنند مجبوریم خودمان پادویی کنیم / در گذشته دیدیم برای کسب رای و کار سیاسی برای همین پتروشیمی مسجدسلیمان خشک و خالی اعلام نام نویسی استخدام کردند آیا این نامردی در حق مردم مسجدسلیمان محسوب نمی شود / سال هاست فقط نام پتروشیمی مسجدسلیمان را می شنیدیم و با کمال تاسف باید گفت حتی زمین آن نیز تبدیل وضعیت نشده بود

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکنر اسماعیل جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی گفت :  این حجم از مشکلات ما را از چارچوب اصلی وظایف مان دور کرده است. وی  ادامه داد:کار ما باید فقط نظارت باشد اما وقتی مدیران ما دنبال نکنند مجبوریم خودمان پادویی کنیم.

نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي گفت: سال هاست فقط نام پتروشیمی مسجدسلیمان را می شنیدیم و با کمال تاسف باید گفت حتی زمین آن نیز تبدیل وضعیت نشده بود. در واقع چندین سال سر ما را کلاه گذاشته بودند. بنده در همین راستا با سفیر ایران در چین مذاکره کردم و اهمیت احداث آن را گوشزد کردم.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: در گذشته دیدیم برای کسب رای و کار سیاسی برای همین پتروشیمی خشک و خالی اعلام نام نویسی استخدام کردند آیا این نامردی در حق مردم مسجدسلیمان محسوب نمی شود.

نماینده مسجدسلیمان ادامه داد: بعد از تلاش های فراوان موفق به کسب مجوز ۴۵کیلومتر راه آهن برای مسجدسلیمان شدیم وکار گاز کشی اندیکا و هفتکل نیز برای اولین بار پیگیری و نهایی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. اقای نماینده!بر کار مدیران چه کسی باید نظارت کند؟ ما تا زمانی که مدیری یک روز سر کار می ایدسریع فرم ثبت نام میذاره که اسم چيه؟ شماره تلفنت چنده؟ کارت با مدیر چیه؟ یا مدیری که از اخرت نترسد و ادعا با خدا بودن کند پیشرفت نمی کنیم.اقای جلیلی کاش می شد در انتخاب مديران دقت بيشتري نشان مي داديد. مدیر فرق ندارد بومی باشد یا غیر بومی مدیر باید دلسوز شهر باشد.

  2. اقای کریمی نظارت بر کار مدیر به عهده نماینده نیست.حضرتعالی را رجوع میدهم به شرح وظایف نماینده گان مجلس شورای اسلامی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.