• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
2

نفت لياقت پيروزي نداشت / نفتي ها هديه همداني ها را رد كردند

  • کد خبر : 18831
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در آخرين بازي نيم فصل اول ليگ آزادگان تيم فوتبال نفت در حالي كه در نيمه اول با دو گل از حريف خودش پيش بود در نهايت با سه گل از حريف قعر جدولي خودش شكست خورد و توانست اين تيم را تا اندازه اي از بحران نجات دهد. به گزارش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در آخرين بازي نيم فصل اول ليگ آزادگان تيم فوتبال نفت در حالي كه در نيمه اول با دو گل از حريف خودش پيش بود در نهايت با سه گل از حريف قعر جدولي خودش شكست خورد و توانست اين تيم را تا اندازه اي از بحران نجات دهد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين بازی عقب‌افتاده از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌های پاس و نفت مسجدسلیمان از ساعت 14 امروز (جمعه) در ورزشگاه قدس همدان به مصاف هم رفتند.

برای پاس همدان در این بازی محسن آذرپاد (78)، محسن لطفی (83) و اسحاق سبحانی (6+90) موفق به گلزنی شدند و گل‌های تیم نفت توسط احمد داودی (28) و بهرام احمدی (44) به ثمر رسید.

پاس با این پیروزی 17 امتیازی شد و از انتهای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فاصله گرفت و نفت مسجدسلیمان نیز با 23 امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. حافظی تیم نابودکردی رفت با توبه امیدلیگ2

  2. بازیکنان نفت چند مشکل دارند، فاقد قدرت بدنی، فیزیک بدنی، خلاقیت فردی،تعصب تیمی،….. ایراد هم ن در کادر هست ون جای دیگر….. توان بدنی و وضعيت بالانس این تیم،، چ در زمانی ک در لیگ برتر بود وچ الان ک دسته یکه فقط 15الی 30 دقیقه از کل بازی است،سیاست این تیم هم در زمان جلو بودن تیم فقط اتلاف وقت بوده وهست، در بازی با پاس هم ک ب اوج رسید ک واقعا زننده بود بطوری ک بازیکنان تیم حریف بازیکنان ما را بزور از روی زمین بلند میکردند واقعا خسته نباشید دلاوران……. 

  3. یادش بخیر، تیم آزادگان زمانی ک ميومد بی بیان بازی میکرد چ شور حرارتی وچ سبک بازیی اون افراد کجا واين دوستامون کجا ……..  

  4. با تشکر از تدابیر مربی تیم نفت – آقای حافظی – برای اینکه بخوبی در نیمه ی مربیان حفظ نتیجه کردند و لحظه به لحظه تیم رو به لیگ برتر نزدیک تر میکنند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.