• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

از سوي معاون پژوهش دانشگاه آزاد مسجدسليمان: برنامه‌های هفته پژوهش در واحد دانشگاهی مسجدسلیمان اعلام شد

  • کد خبر : 18767
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاونت پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی فهرست سخنرانی‌ها و کارگاه‌های علمی را در هفته پژوهش اعلام کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، صابر ملاعلی زاده زواردهی معاون پژوهش و فن‌آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در این رابطه گفت: با توجه به اهمیت پژوهش و فن‌آوری و نقش بارز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاونت پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی فهرست سخنرانی‌ها و کارگاه‌های علمی را در هفته پژوهش اعلام کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، صابر ملاعلی زاده زواردهی معاون پژوهش و فن‌آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در این رابطه گفت: با توجه به اهمیت پژوهش و فن‌آوری و نقش بارز آن در رشد و توسعه کشور، هفته آخر آذر ماه هر سال به نام هفته پژوهش و فن‌آوری نام‌گذاری شده است.

وي خاطر نشان کرد: بی شک بدون تحقیق و پژوهش نمی‌توان به اقتصادی پایدار و پیشرفته دست یافت. لذا جا دارد که تمامی سازمان‌های صنعتی و خدماتی اعم از دولتی و خصوصی برنامه‌ریزی جامعی برای پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای داشته باشند.

ايشان افزودند: هر ساله برای هفته پژوهش به صورت کشوری شعاری مشخص می‌شود و مراکز علمی پژوهشی نیز سعی دارند هم‌راستا با این شعار برنامه‌های کاری خود را جهت دهی نمایند لذا امسال نیز «پژوهش و فن‌آوری: عزم ملی و رویکرد جهانی» به عنوان شعار این هفته انتخاب شده که امیدواریم برای رسیدن به قله ‌های رفیع افتخار در همه حوزه‌ها، حرکت به سمت تحقق این شعار در دستور کار مراکز علمی تحقیقاتی کشور قرار گیرد.

معاون پژوهش و فن‌آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفت: در سال جاری در بخش سخنرانی های علمی هفته پژوهش 20 سخنرانی و در بخش کارگاه‌های آموزشی شش کارگاه انتخاب و اطلاع رسانی شد و طبق برنامه اعلام شده سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی از یک‌شنبه 22 آذر شروع و تا جمعه 27 آذر ادامه خواهد داشت. همچنین در طول این هفته مسابقه‌ی سازه‌های ماکارونی با همکاری دفتر بسیج دانشجویی واحد، برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.