• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

شايد علی رضايی میرقائد در انتخابات از حوزه انتخابیه اهواز شركت كند/ شايعه اي كه قوت گرفت

  • کد خبر : 18713
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- از اوايل سال قشرهاي مختلف مردم با حضور در دفتر كار دكتر علي رضايي از وي درخواست حضور در صحنه انتخابات را داشتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از شوشان يك منبع آگاه با اعلام اين خبر اظهار كرد از اوايل سال قشرهاي مختلف مردم با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- از اوايل سال قشرهاي مختلف مردم با حضور در دفتر كار دكتر علي رضايي از وي درخواست حضور در صحنه انتخابات را داشتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از شوشان يك منبع آگاه با اعلام اين خبر اظهار كرد از اوايل سال قشرهاي مختلف مردم با حضور در دفتر كار دكتر علي رضايي از وي درخواست حضور در صحنه انتخابات را داشتند.

وي همچنين اعلام نمود اين درخواست ها بسيار جدي و از سوي افرادي كه عمدتا از نخبگان حوزوي،دانشگاهي،سياسي،عشاير و طوايف و اصناف مختلف جامعه بودند و پس از بررسي هاي لازم احتمال ثبت نام و حضور ايشان در انتخابات بسيار زياد و جدي است.

گفتني است علي رضايي ميرقائد فارغ التحصيل رشته مديريت از دانشگاه علامه طباطبايي بوده و سوابق علمي ، پژوهشي و اجرايي زيادي داشته و آخرين سمت وي معاونت اطلاع رساني،پژوهش و بين الملل مجمع تشخيص مصلحت نظام ميباشد.

“علی رضایی” پسر دوم “محسن رضایی” است. فوق لیسانس مدیریت دارد و دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبایی است و همچنین استاد دانشگاه در واحدهای تهران شمال، رودهن و… دانشگاه آزاد می باشد. وی داماد “لیلی بروجردی” نوه امام بوده و مسلط به زبان عربی و انگلیسی است. سوابق مدیریتی رضایی حکایت از تجربه علی رغم جوانی دارد. مدیرکل ارتباطات دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، قائم مقام معاون بین الملل دبیرخانه مجمع، رئیس هیات مدیره، صاحب امتیاز و مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری “ملت تابناک ما” که صاحب امتیاز سایت و روزنامه “تابناک” می باشد، نایب رئیس هیات مدیره شرکت ایران ترانسفو، قائم مقام دفتر پدرش یعنی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و … از جمله سوابق مدیریتی “علی رضایی میرقائد” است.

ارتباطات خانوادگی “علی رضایی” تنها به فرمانده سابق سپاه پاسداران محدود نمی شود. پدر همسر “علی رضایی” دکتر عبدالحسین طباطبایی، از بهترین جراحان قلب ایران و برادر صادق طباطبایی و خواهر زاده امام موسی صدر است. همسر علی رضایی” سیده هدی طباطبایی یکی از نوادگان امام (ره) است و فرزند وی محمد بنیامین رضایی تنها نتیجه امام راحل است.

نکته جالب دیگر درباره “علی رضایی” این است که وی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بوده است. کاپیتانی تیم امید استقلال و بازی در تیم بزرگسالان استقلال در زمان مربیگری رولند کخ، از نکات جالب در پرونده “علی رضایی” است.

در انتخابات مجلس نهم مردم شوشتر در استان خوزستان بیش از 20 هزار امضا جمع کرده بودند تا از “محسن رضایی” بخواهند با کاندیداتوری “علی رضایی” از حوزه انتخاباتی آنان موافقت کند تا وی نماینده مجلس شوشتر شود اما “علی رضایی” به جهت کمک به پدر و ریاست ستاد مردمی انتخاباتی “محسن رضایی” در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این امر را نپذیرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.