• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان خبر داد: مشکل فاضلاب میدان نمره یک با تمام امکانات در حال اصلاح و ترمیم است + تصاویر

  • کد خبر : 18696
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسفنديار باقری سرپرست شهرداري مسجدسليمان گفت: فاضلاب این منطقه قدمت 70 ساله دارد که به مرور تخریب و آب و فاضلاب به لایه های زیرین بلوار اصلی خیابان آزادی ( نمره یک) نفوذ و حفره هایی به عمق تقرببا 4 متر و به عرض 6 مترو به طول 15 متر در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسفنديار باقری سرپرست شهرداري مسجدسليمان گفت: فاضلاب این منطقه قدمت 70 ساله دارد که به مرور تخریب و آب و فاضلاب به لایه های زیرین بلوار اصلی خیابان آزادی ( نمره یک) نفوذ و حفره هایی به عمق تقرببا 4 متر و به عرض 6 مترو به طول 15 متر در وسعت گسترده ای ایجاد کرده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسفندیارباقری سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با ریزش کانال شبکه فاضلاب میدان نمره یک اظهار داشت : پروژه عملیاتی فوق با توجه به حجم بالای خاکبرداری ؛ لجن برداری با همکاری مشترک اداره آبفا و اداره راهنمایی و رانندگی درحال انجام می باشد.

وی گفت: فاضلاب این منطقه قدمت 70 ساله دارد که به مرور تخریب و آب و فاضلاب به لایه های زیرین بلوار اصلی خیابان آزادی ( نمره یک) نفوذ و حفره هایی به عمق تقرببا 4 متر و به عرض 6 مترو به طول 15 متر در وسعت گسترده ای ایجاد کرده است. باقری افزود: درصورت عدم اصلاح و ترمیم؛ خسارات جبران ناپذیری به وجود می آمد.

سرپرست شهرداری در پایان افزود: شروع پروژه رفع اصلاح شبکه فاضلاب خیابان آزادی نمره یک، با توجه به این که در مسیر گلوگاه خیابان اصلی شهر می باشد ازمورخ 16/9/94   آغاز گردیده که باتمام امکانات درحال اصلاح وترمیم آن هستیم و در تلاشیم طی روزهای آینده این مشکل برطرف گردد.

19164144711916420771 1916415371

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.