• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

سمینار ارتقاء سلامت بانوان شاغل در صنعت نفت برگزار شد

  • کد خبر : 18678
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سمینار یک روزه با عنوان” ارتقاء سلامت زنان شاغل در صنعت نفت ” در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی این شرکت ، سمینار یاد شده صبح امروز با سخنرانی دکتر سارا صفایی متخصص طب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سمینار یک روزه با عنوان” ارتقاء سلامت زنان شاغل در صنعت نفت ” در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی این شرکت ، سمینار یاد شده صبح امروز با سخنرانی دکتر سارا صفایی متخصص طب صنعتی و حضور بانوان شاغل در صنعت نفت مسجدسلیمان در سالن اداره آموزش این شرکت برگزار شد.

در ادامه اهداف این سمینار که بمنظور معرفی آسیب ها و ضرر های روحی و جسمی محیط کار برای بانوان شاغل برگزار شده بود ، دکتر سحر احمدی به ارائه مشاوره های روانشناسی به شرکت کنندگان پرداخت.

از جمله مباحث مطرح شده در این سمینار به آسیب های جسمی و بیماری های ناشی از کم کاری و بی تحرکی در محیط کار از قبیل گردن درد، دیسک کمر، آرتروز، ورم مفاصل، دیابت، پوکی استخوان، کمبود انواع ویتامین و کلسیم و فشار خونمی توان اشاره کرد که توسط متخصص طب صنعتی برای حاضرین تشریح و راه های مبارزه و کاهش خطرات این بیماری ها مطرح گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.