• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

مديرعامل شركت آلومينيوم مسجدسليمان: فاز اول به ظرفیت 11هزار تن در شهریور 95 و واحدهای شمش آلیاژی و بیلت در مرداد ماه 1396افتتاح خواهد شد

  • کد خبر : 18657
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیدعباس حسینی مديرعامل شركت آلومينيوم مسجدسليمان گفت: این کارخانه در منطقه هفت شهیدان در 27کیلومتری مسجدسلیمان سومین واحد تولیدی آلومینیوم در کشور پس از اراک و بندرعباس خواهد بود. وی ظرفیت نهایی این واحد تولیدی اشتغال زا را 70هزار تن آلومینیوم درسال بیان کرد و افزود: فاز اول این واحد تولیدی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیدعباس حسینی مديرعامل شركت آلومينيوم مسجدسليمان گفت: این کارخانه در منطقه هفت شهیدان در 27کیلومتری مسجدسلیمان سومین واحد تولیدی آلومینیوم در کشور پس از اراک و بندرعباس خواهد بود. وی ظرفیت نهایی این واحد تولیدی اشتغال زا را 70هزار تن آلومینیوم درسال بیان کرد و افزود: فاز اول این واحد تولیدی به ظرفیت 11هزار تن پروفیل در شهریور ماه 1395 با سرمایه گذاری 800میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و واحدهای شمش آلیاژی به ظرفیت 20هزار تن و بیلت به ظرفیت سالانه 40هزار تن در مرداد ماه 1396افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان در ادامه با بیان این که این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان با هدف ایجاد اشتغال در مناطق محروم راه اندازی خواهد شد افزود: تولید هر تن آلومینیوم می تواند دو فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند و با ظرفیت طراحی شده در سه فاز امکان فراهم کردن 140هزار فرصت شغلی در استان خوزستان بخصوص مسجدسلیمان فراهم می شود.

حسینی ظرفیت تولیدآلومینیوم در کشور را 320هزار تن در سال عنوان کرد و افزود: کشورهای خاورمیانه از جمله ایران مزیت نسبی برای تولید آلومینیوم را دارا می باشند. مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان در ادامه خواستار کمک مسئولان استانی برای فراهم کردن امکانات زیربنایی همچون آب ، برق و گاز برای این واحد تولیدی و اشتغال زا شد. به گفته وی در ابتدای شروع عملیات اجرایی این واحد تولیدی در سال بهمن ماه 1393قرار شد 382هکتار زمین به این واحد تولیدی تخصیص یابد ولی به دلیل مشکل دار بودن زمین ناچار شدیم 80هکتار زمین خریداری و آماده سازی کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود و هزاران درود. بر مدیرعامل محترم کارخانه الومینیوم مسجدسلیمان
    انشاـــ. که طبق برنامه کارخانه ساخته شود و به تولید برسد ـ انشااـــــ.   خداقوت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.