• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

استقبال از زائران حسيني با نان محلي مسجدسليمان

  • کد خبر : 18455
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در موکب عاشقان حسین (ع) شهرستان مسجدسلیمان از زائران اربعین حسینی با نان محلی در مرز چذابه استقبال می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان گفت : در این موکب که با کمک های مردم ولایتمدار و نیکوکاران راه اندازی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در موکب عاشقان حسین (ع) شهرستان مسجدسلیمان از زائران اربعین حسینی با نان محلی در مرز چذابه استقبال می شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان گفت : در این موکب که با کمک های مردم ولایتمدار و نیکوکاران راه اندازی شده است به زائران حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می شود.

غلامرضا امینی افزود : همچنین توزیع روزانه 700 وعده غذای گرم ، آب شرب بهداشتی، خرما و میوه از دیگر خدماتی است که به زوار اربعین حسینی ارائه می شود.

وی اظهارداشت : استقرار 15 نفر از بسیجیان این شرکت به عنوان خادمان پذیرایی از زوار، تأمین پنج دستگاه کامیون، جرثقیل و وانت برای حمل نذورات اهدایی، انجام امورات پشتیبانی و تامین چند دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی زوار از خدمات ارایه شده در این موکب می باشد .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان ادامه داد : موکب عاشقان حسین (ع) تا پایان بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور در مرز چذابه فعال است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.