• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

دیدار مدیر عامل شرکت گاز خوزستان با دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 18237
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مهندس حسینی نژاد مدیرکل گاز استان خوزستان دیدار کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه مهندس حسینی نژاد مدیرکل گاز به تشریح عملکرد این شرکت به شهرها و روستاهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در امر گازرسانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مهندس حسینی نژاد مدیرکل گاز استان خوزستان دیدار کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه مهندس حسینی نژاد مدیرکل گاز به تشریح عملکرد این شرکت به شهرها و روستاهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در امر گازرسانی ارایه کردند .

دکترجلیلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن تشكراز تلاش و خدمات مديرعامل و كاركنان شركت گاز بر تسريع در روند توسعه گازرساني به روستاهاي شهرستان هاي حوزه انتخایبه و رفع مشکلات موجود تأکید کرد.

جلیلی با تاکید در عملیات گازرسانی به بخش آبژدان و چلو و بخش مرکزی در شهرستان اندیکا، گازرسانی به محله های نفتون، سرمسجد، عنبل و روستاهای جهانگیری، روستاهای جریک و تاچکر شهرستان مسجدسلیمان، روستاهای گزین چمن لاله و روستاهای رغیوه شهرستان هفتکل و افزایش پیمانکاران برای سرعت بخشیدن به گاز رسانی را خواستار شدند. همچنین مقرر شد اعتبارات مورد نیاز از وزارتخانه پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.