• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خطاب به معاون رییس جمهور: در خوزستان شهری مثل مسجدسلیمان با نزخ 43 دصد بیکاری وجود دارد

  • کد خبر : 18164
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: اگرچه نرخ بیکاری استان در سال جاری نیز روند کاهشی داشته است، اما در استان شهرستانی همچون مسجدسلیمان با آمار بیکاری 43 درصد نیز وجود دارد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان امید حاجتی در نشست شورای برنامه ریزی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: اگرچه نرخ بیکاری استان در سال جاری نیز روند کاهشی داشته است، اما در استان شهرستانی همچون مسجدسلیمان با آمار بیکاری 43 درصد نیز وجود دارد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان امید حاجتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان با حضور محمدباقر نوبخت’ معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در محل تالار شهید رجایی استانداری،با اشاره به نرخ بیکاری در خوزستان اضافه کرد: نرخ بیکاری در استان در تابستان امسال از 14.5 درصد به هشت درصد کاهش یافت این در حالی است که در کشور این آمار از 10 درصد به 9.5 درصد کاهش یافته است.

حاجتی گفت: در استان شهرستان هایی همچون مسجدسلیمان با آمار بیکاری 43 درصد و شادگان با آمار بیکاری 35 درصد نیز وجود دارد. وی ادامه داد:65 درصد تولید ناخالص داخلی استان مربوط به بخش نفت، گاز و پتروشیمی است که این میزان 4.5 درصد سهم تولید ناخالص کشور است.

امید حاجتی در ادامه بیان کرد:بیشتر صادرات در بخش نفت، گاز و پتروشیمی خام فروشی است. وی افزود:88 درصد اشتغال استان مربوط به صنایع بزرگ است، در حالی که صنایع کوچک به عنوان صنایع اشتغالزا محسوب می شوند، در استان کم ترین میزان اشتغال را به خود اختصاص داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امروز سه شنبه در سفری یکروزه برای شرکت در همایش طرح 550 هزار هکتار و شورای برنامه ریزی و توسعه استان در اهواز حضور یافت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.