• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

فرزاد حافظي: آن‌ها که فریاد “حافظی برو” سر می‌‌دهند به دنبال پول‌اند/ تا زمانی که هستیم کارمان را محکم انجام می‌دهیم و نمی‌گذاریم این افراد به تیم ورود کنند

  • کد خبر : 18158
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید آن سه چهار نفری که فریاد می‌زنند “حافظی برو” خواهان تیم نفت نیستند، بلکه به دنبال آن پولی هستند که من سد رسیدن‌شان به آن شده‌ام. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرزاد حافظی اظهارکرد: باید قبول کنیم که ما در ابتدای لیگ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید آن سه چهار نفری که فریاد می‌زنند “حافظی برو” خواهان تیم نفت نیستند، بلکه به دنبال آن پولی هستند که من سد رسیدن‌شان به آن شده‌ام. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرزاد حافظی اظهارکرد: باید قبول کنیم که ما در ابتدای لیگ خیلی زمان از دست دادیم و در شرایطی که تنها دو هفته به آغاز مسابقات باقی مانده بود‏، شروع به تمرین و جذب بازیکن کردیم و این در حالی بود که تیم‌های دیگر کاملا بسته شده بودند و بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی هم انجام داده بودند؛ یعنی آن‌ها آماده مسابقات بودند ولی ما تازه کارمان را شروع کردیم.

وی افزود: می‌خواهم بگویم مردم، تماشاگران و مسوولان ما بدانند که این تیم کارش را دیر شروع کرد، البته به دنبال مقصر نیستیم ولی نباید انتظارات از تیم بالا باشد. این تیم سال گذشته لیگ برتری بود و حذف شد و تا شروع فصل جدید، مشکلات عدیده‌ای داشت. این تیم برای آغاز کار خود در لیگ یک، با بدهی‌هایی مواجه بود، ضمن این‌که 30 بازیکن هم از باشگاه رضایت‌نامه گرفتند و رفتند و فقط اسم تیم مانده بود و کار ما خیلی سخت بود اما به خدا توکل و کارمان را شروع کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اکنون هم از کارمان راضی هستیم. ما تلاش‌مان را کردیم و توانستیم بهترین بازیکنانی که روی زمین مانده بودند را جذب کنیم ولی در چند پست با توجه به این‌که بازیکن مورد نظر نبود، موفق به جذب بازیکن نشدیم و همین امر دلیلی شد که در بازی‌ روز گذشته و دیدارهای قبلی‌مان، ضعف‌مان در بخش گلزنی بیداد کند و ما از این مشکل واقعا رنج می‌بریم.

وی با اشاره به بازی روز گذشته تیمش مقابل مس رفسنجان، عنوان‌ کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و از نظر فوتبال، ایجاد موقعیت و مالکیت توپ، خوب کار کردیم و تمام برنامه‌های‌مان پیاده شد و همه نیز شاهد یک فوتبال ناب خوزستانی بودند ولی نتوانستیم توپ‌های‌مان را به جز یک مورد وارد دروازه حریف کنیم. ما می‌توانستیم حداقل چهار پنج گل صد درصدی به مس بزنیم تا با شکست سنگینی روانه کرمان شود ولی متاسفانه این امر محقق نشد.

حافظی ادامه داد: در این مسابقه تیم کرمانی با پنج شش لایه دفاعی کار کرد و 90 دقیقه زیر توپ زد و فکر می‌کنم در هر پنج دقیقه از بازی‏، سه دقیقه از مسابقه از آب و تاپ می‌افتاد. حریف، فوتبال مردانه‌ای انجام نداد و همین مزید بر علت شد که ما نتوانیم برتری‌مان را اثبات کنیم و در نهایت هم بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. من از نوع بازی، تاکتیک و عملکرد بازیکنانم راضی هستم و آن‌ها عالی فوتبال بازی کردند.

وی خاطرنشان‌کرد: من نگران هستم؛ چرا که در هر بازی موقعیت‌های بسیاری از دست می‌هیم و تا نیم‌فصل نیز هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. ما در نیم‌فصل باید سه چهار بازیکن تخصصی جذب کنیم. در حال حاضر از خط حمله‌مان واقعا ناامید هستم و تیمی هستیم که طی 15 هفته، خط حمله ما یک گل هم نزده است. واقعا در این پست بازیکن نبود که جذب کنیم و در این خط از بازیکنان هافبک نفوذی و هافبک‌مان استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: برای این خط چند بازیکن مدنظرمان بود ولی رقم بالایی می‌خواستند‏، در حالی که سقف جذب بازیکن تیم ما محدود بود و سقف آن بین 90 تا 100 میلیون تومان بود و نمی‌توانستیم 150 میلیون تومان برای جذب یک مهاجم خوب بدهیم و واقعا دست‌مان از نظر مالی بسته بود و مردم باید متوجه این موضوع باشند. در حال حاضر تیم خونه به خونه بابل یک بازیکن به قیمت 450 میلیون تومان دارد که قرارداد او به اندازه قیمت 12 بازیکن تیم ما است و ما چگونه باید به جنگ این تیم‌ها برویم؟ ما تمام تلاش‌مان را برای سربلندی تیم می‌کنیم. در حال حاضر هم با یک بازی کمتر در جایگاه دوازدهم هستیم و نسبت به بضاعت‌مان، جایگاه خوبی داریم و قول می‌دهیم نیم‌فصل دوم جبران کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا در هر شرایطی چه تیم ببرد و چه ببازد، تعدادی از تماشاگران خواهان رفتن شما هستند؟ گفت: من از سال 70 در همین تیم بازی کردم و بعد سال 73 به تیم نفت‌آبادان که در لیگ برتر بود‏، رفتم و فکر می‌کنم برخی‌ها این را نمی‌دانند که من شناسنامه نفت مسجدسلیمان هستم. به هر حال سه چهار نفر هستند که تا سال‌های گذشته از حاشیه تیم، استفاده‌های مالی داشتند ولی اکنون فرزاد حافظی سدی برابر آن‌ها شده است.

حافظی افزود: ما در دیدار با پارسه بازی را برده بودیم ولی سه چهار نفر فریاد می‌زدند که “حافظی برو” و تیم پارسه را تشویق می‌کردند. این افراد خواهان تیم نفت نیستند و دنبال آن پولی هستند که هر سال از راه‌های مختلف به دست می‌آوردند و اکنون آن پول قطع شده است و ما نمی‌گذاریم این نفرات به تیم ورود کنند. این نفرات به دنبال تیم نیستند و با فرزاد حافظی و تیم هم مشکلی ندارند، بلکه به دنبال آن پول هستند و اگر به هدف خود برسند، فرزاد حافظی، کاپلو و مورینیو می‌شود و اکنون هم به دلیل این‌که به هدف خود نرسیده‌اند می‌گویند “حافظی رها کن و برو“. به هر حال تا زمانی که هستیم کارمان را محکم انجام می‌دهیم و نمی‌گذاریم این افراد به تیم ورود کنند.

مرجع/ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.