• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
2

استقرار موکب جانثاران بختياري استقبال از زائرين

  • کد خبر : 18117
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام علی قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از استقرار موکب پذیرایی و استقبال از زائرين اربعين حسيني در مرز چزابه خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های امام جمعه محترم شهرستان و حضور نهادهای فرهنگی و خدمت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام علی قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از استقرار موکب پذیرایی و استقبال از زائرين اربعين حسيني در مرز چزابه خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های امام جمعه محترم شهرستان و حضور نهادهای فرهنگی و خدمت رسان تاکنون دو جلسه مهم هماهنگی پیرامون ستاد استقبال از زائرین اربعین حسینی با ادارات و همچنین ائمه مساجد و روحانیون محترم برگزار گردیده است .

قندعلی در خصوص جزئيات این موکب افزود: کلیه تدارکات لازم این جایگاه در فضایی به وسعت 400متر مربع تدارک دیده شده است و مقرر شده این موکب به مدت 20روز از زائرین عزیز اربعین به نحو احسن پذیرایی و خدمت رسانی کند.

قندعلی خاطر نشان کرد: جلسه هماهنگی با حضور اعضای ستاد شامل دفتر امام جمعه،سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، شرکت بهره برداری نفت و گاز،شهرداری و هلال احمر تشکیل گردید. وي در پایان خاطرنشان کرد: این موکب اولین و تنها موکبی است که از طرف شهرستان مسجدسلیمان وبه نیابت از شهرها واستانهای بختیاری نشین ،وبا هدف خدمترسانی به زوار که عمدتا همشهری ها وهم استانی عزیز قوم بزرگ بختیاری هستتد،تشکیل شده و امیدواریم مردم خیر نذورات نقدی وغیر نقدی خود را جهت شرکت در این مراسم معنوی وهمایش بزرگ حسینی به ستاد استقبال از زوار اربعین تحویل دهند.

همچنين حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان نيز در سخناني با اشاره به اهمیت استقرار این موکب در مرز چزابه گفت: ارادت قوم بزرگ بختیاری از دیرباز نسبت به خاندان عصمت وطهارت وجود داشته وبخصوص در مهمان نوازی زبانزد بوده اند که این اخلاق حسنه مهمان نوازی در برنامه ی استقرار جایگاهی مناسب برای خدمترسانی به زوار اربعین ابی عبدالله الحسین (ع) بایستی بصورت شایسته واحسن وجه مورد اهتمام قرار گیرد واین قوم عزیز نیز سهم مهم خود را در برخورداری از ثواب زیارت زائرين وخدمت به زوار امام حسین(ع) ايفا کند.محل دریافت نذورات غیر نقدی دفتر امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان. شماره حساب و شماره کارت به نام ستاد استقبال از زائرین اربعین حسینی متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.