• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسلیمان: زادگاه نفت همچنان فاقد شبکه فاضلاب/ عدم وجود شبکه فاضلاب سلامتی مردم را با تهدید روبرو کرده است

  • کد خبر : 18092
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: این شهر که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور است، فاقد شبکه فاضلاب است و این مساله سلامتی ساکنین این شهر را با تهدید رو به رو می‌کند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا گوروئی اظهار کرد: مردم مسجدسلیمان سال‌ها است که بدون شبکه فاضلاب به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: این شهر که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور است، فاقد شبکه فاضلاب است و این مساله سلامتی ساکنین این شهر را با تهدید رو به رو می‌کند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا گوروئی اظهار کرد: مردم مسجدسلیمان سال‌ها است که بدون شبکه فاضلاب به زندگی خود در این شهر ادامه می‌دهند اما مساله فاضلاب مساله‌ای است که باید هر چه سریع تر به آن رسیدگی شود تا باری از مشکلات مردم در این شهرستان برداشته شود.

وی افزود: پساب‌های خانگی و فاضلاب‌ها در سطح خیابان‌ها رها هستند و مشکلاتی را برای مردم شهرستان به وجود آورده‌اند. گوروئی تصریح کرد: وجود این فاضلاب‌ها در سطح خیابان، سلامتی مردم شهر را با خطر روبه رو ساخته است و باید هر چه سریع تر برای حل این مشکل تصمیم‌گیری شود.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: به دنبال تامین اعتباراتی هستیم تا بتوانیم از سال آینده شاهد اجرای شبکه فاضلاب در شهرستان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام خدمت فرماندار عزیز و پر تلاش .
    مقصر جنابعالی و مسوولین فعلی شهرستان نیستند مقصر همانهایی هستند که قبل از شما مسوول بوده اند و هیچ کاری انجام نداده اند و حالا هم کاندیدای مجلس میخوان بشند از فرماندار و شهردار ورییس آبفا و ……..غیره
    ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.