• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

مدیر کمیته امداد اندیکا خبر داد: اجرای طرح یاسین در شهرستان اندیکا/ اهداء 120 دست كاپشن به دانش آموزان توسط خيرين

  • کد خبر : 18089
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیکا از اجرای طرح یاسین در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان احمد رجبی اظهار کرد: تعدادی از خیرین این شهرستان در امری خداپسندانه تعداد 120 دست کاپشن (لباس گرم) به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح یاسین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیکا از اجرای طرح یاسین در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان احمد رجبی اظهار کرد: تعدادی از خیرین این شهرستان در امری خداپسندانه تعداد 120 دست کاپشن (لباس گرم) به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح یاسین اهدا کردند.

وی ضمن اعلام این خبر بر ضرورت دستگیری از ضعفا و نیازمندان تأکید و بر ضرورت نهادینه کردن امر مشارکت مردم در امور خیر و انفاق تأکید کرد و افزود: هرچه مشارکت‌های مردم در امور خیر و انفاق به محرومین بیشتر باشد، توزیع ثروت در بین مردم و در جامعه با عدالت بیشتری همراه خواهد بود و خداوند در اثر این رفتار شایسته، درهای خیر و برکت را به روی انسان باز کرده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره‌مند می‌سازد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیکا تصریح کرد: هدف از طرح یاسین حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت بوده که در همین راستا 120 لباس گرم با ارزش ریالی بیش از 96 میلیون ریال توزیع شده است.

رجبی در ادامه افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری از طریق حامی یابی و جمع‌آوری کمک‌های افراد خیر برای تعداد 433 نفر یتیم از طریق مساعدت تعداد 800 نفر حامی به مبلغ یک‌میلیارد و 846 میلیون و 844 هزار و 227 ریال مساعدت به‌صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی در پایان ضمن پاسداشت خدمات ارزنده و مشارکت خیرین منطقه بخصوص این عزیزان در همراهی و کمک به مددجویان و نیازمندان این نهاد افزود: از آنجایی که کمیته امداد دارای یکی از بزرگترین بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند شهرستان بوده و با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته،آماده دریافت و توزیع هدایای خیرین و نیکوکاران در بین خانواده‌های نیازمند است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.