• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

تأكيد فرماندار اندیکا بر اجرای دقیق مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر

  • کد خبر : 18065
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر انديكا با حضور فرماندار، و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان منوچهر ورناصری فرماندار شهرستان اندیکا با اشاره به مضرات استفاده از مواد مخدر و لزوم برخورد قاطع، بر اجرای دقیق مصوبات شورا تاکید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر انديكا با حضور فرماندار، و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان منوچهر ورناصری فرماندار شهرستان اندیکا با اشاره به مضرات استفاده از مواد مخدر و لزوم برخورد قاطع، بر اجرای دقیق مصوبات شورا تاکید نمود.

وي در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عواقب زیانبار و خانمان سوز مواد مخدر گفت: برنامه ریزی لازم جهت شناسایی و برخورد با متخلفین در این امر و آگاه سازی مردم جهت ریش کن کردن آن در سطح شهرستان انجام شده است.

فرماندار اندیکا در ادامه گفت: امروزه یکی از مهم ترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی مواد مخدر و روانگردان هاست از عوامل مهم تهدید جوامع بشمار می آید که امروزه دشمنان استکباری با برنامه‌ریزی‌های مدون و سرمایه‌گذاری‌های فراوان با یک سیستم مرموزانه جوانان ما را که موتور محرکه اجتماع هستند مورد هدف قرار داده‌اند و در این زمینه به موفقیت هایی رسیده اند.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه امروزه چالش بزرگ جامعه ما با تغییر وضعیت مواد مخدر سنتی به صنعتی و دسترسی فراوان به شیشه و غیره است که تنها با جنبش فراگیر در عرصه پیشگیری با حمایت مردم، رسانه ملی، روحانیت، اساتید و کارشناسان، هنرمندان، مجمع خیرین، دستگاه‌های مسئول کشوری، استانی و شهرستانی و تمام افراد تأثیرگذار می‌توان با آن مقابله کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.