• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

با همکاری گروه برق واحد دانشگاهی مسجدسلیمان ترانسفورماتورهای واحد هفت نیروگاه مسجدسلیمان آماده بهره برداری شدند

  • کد خبر : 18015
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ترانسفورماتورهای واحد هفت سد و نیروگاه 2000 مگاواتی مسجدسلیمان پس از مدتی توقف، با همکاری گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان آماده بهره برداری شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دکتر سامان قهقهه زاده عضو هیأت علمی گروه برق واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، در این رابطه گفت: به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ترانسفورماتورهای واحد هفت سد و نیروگاه 2000 مگاواتی مسجدسلیمان پس از مدتی توقف، با همکاری گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان آماده بهره برداری شدند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دکتر سامان قهقهه زاده عضو هیأت علمی گروه برق واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، در این رابطه گفت: به منظور راه اندازی مجدد ترانسفورماتورهای واحد هفت سد و نیروگاه 2000 مگاواتی مسجدسلیمان که به دلیل بروز حادثه حدود سه سال از سرویس خارج شده بودند، قرارداد برون دانشگاهی بین مدیریت نیروگاه مسجدسلیمان و گروه برق واحد دانشگاهی مسجدسلیمان منعقد و پس از انجام موفقیت آمیز طرح، از این ترانسفورماتورها دوباره بهره برداری شد.

قهقه زاده مجری این طرح برون دانشگاهی ، افزود: متخصصین نیروگاه مسجدسلیمان بعد از تعمیر ترانسفورماتورهای واحد هفت، ابتدا با انجام تست های مختلف به بررسی های اولیه آماده بودن این واحد پرداختند، اما به دلیل احراز نتایح مبهم در انجام تست های صورت گرفته، به این نتیجه رسیدند که برای راه اندازی لازم است توسط گروه برق واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، ضمن انجام تست های پیشرفته تر، دستورالعمل مهیا سازی نیز تدوین شود.

وی گفت: تیم علمی تحقیقاتی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان بعد از انعقاد قرارداد لازم با حضور در محل نیروگاه و بررسی جوانب امر، پس از تبادل نظر، دستورالعمل مهیا سازی و راه اندازی این ترانسفورماتورها را در کمتر از دو روز تهیه و به مسئولین مربوطه ارایه نمودند.

قهقه زاده در پایان گفت: پس از آماده سازی دستورالعمل مد نظر، با نظارت تیم مشترک کاری، فرایند مهیا سازی ترانسفورماتورها ی واحد هفت نیروگاه مسجدسلیمان با موفقیت به پایان رسید و هم اکنون این واحد تولیدی در حال بهره برداری می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دورود بر دکتر قهقه زاده عزیز، مرد شایسته بختیاری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.