• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

تقدیر از رییس سابق آموزش و پرورش مسجدسليمان در روز دانش آموز

  • کد خبر : 17904
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/لاله خدري: کمپین زنان بختیاری در راستای اهداف فرهنگی خود روز 13 آبان از بهروز فرهادیان رییس اسبق اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان دیدار و به پاس سال ها خدمت در حوزه علم و دانش از وی تقدیر كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز فرهادیان ضمن تبریک روز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/لاله خدري: کمپین زنان بختیاری در راستای اهداف فرهنگی خود روز 13 آبان از بهروز فرهادیان رییس اسبق اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان دیدار و به پاس سال ها خدمت در حوزه علم و دانش از وی تقدیر كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز فرهادیان ضمن تبریک روز دانش آموز اظهار داشت: کارهای خیرخواهانه و فرهنگی شما بانوان بسیار با ارزش و در خور ستایش است امیدوارم مسئولین قدر و قیمت کارهای شما را بدانند.

این معلم علم و اخلاق گفت: دلم می خواست وضعيت جسماني ام بهتر بود و به بچه هایی که فقر مالی و آموزشی دارند کمک کنم تا این بچه ها به خاطر فقر خانواده هایشان از علم و دانش دلسرد و ناامید نشوند اما الان به خاطر بیماري ام اوقات فراغت خود را به نوشتن کتاب و مقاله می گذرانم.

اسماعیل فرهادیان در پایان در مورد تغییرات به وجود در سیستم آموزشی افزود: آموزش و پرورش باید با هر تغییر و تحولی معلمان را آماده و آگاه کنند زیرا تفکرات و اندیشه های گذشته برای دانش آموزان امروزی چاره ساز نیست و مسئولین باید تغییر و تحول در سیستم آموزشی را با مطالعه و آگاهی انجام دهند و من اعتقادی به مدارس غیر انتفاعی ندارم زیرا سیستم آموزشی غیر انتفاعی باعث می شود مدارس دولتی جایگاه خود را از دست بدهند.

اسماعیل فرهادیان همچنین عنوان کرد: خبرنگاران وظیفه خطیری در جامعه دارند که همانا نشان دادن دغدغه ها و مشکلات مردم به مسئولین است کار آن ها ارج و قرب فراوانی دارد…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.