• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

نامه شهروند مسجدسليماني به وزير نيرو

  • کد خبر : 17767
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- يكي از شهروندان مسجدسليماني نامه اي را خطاب به وزير نيرو براي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ارسال نمود كه مي خوانيد: وزیر محترم نیرو. برادر عزیز و گرامی با سلام  بدین وسیله به استحضار می رساند مردم محروم استان خوزستان و خصوصاً شهرستان مسجدسلیمان به علت نبود سیستم آب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- يكي از شهروندان مسجدسليماني نامه اي را خطاب به وزير نيرو براي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ارسال نمود كه مي خوانيد:

وزیر محترم نیرو. برادر عزیز و گرامی

با سلام

 بدین وسیله به استحضار می رساند مردم محروم استان خوزستان و خصوصاً شهرستان مسجدسلیمان به علت نبود سیستم آب و فاضلاب مناسب در طول چند سال اخیر مشکلات عدیده ای داشته اند که با آن در فصل پاییز و زمستان دست به گریبان می باشند متاسفانه در روزهای اخیر که به دلیل رحمت باران الهی این نعمت، باعث خوشحالی مردم استان شده است ولی در مسجدسلیمان به دلیل نبود سیستم فاضلاب مناسب مشکلات را دو چندان کرده است به طوری که تعداد زیادی از خانه های مردم دچار آب گرفتگی شده اند، و ضرر و زيان های مالی دیده اند.

مردمی که از لحاظ اقتصادی مشکلات زیادی دارند. چرا با توجه به این که خود شهرستان دارای دو سد بزرگ آبی می باشد در بعضی از نقاط آن، مردم دسترسی به آب آشامیدنی ندارند؟

آیا نگاه ویژه دولت در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی را در عمل خواهیم دید؟ وزیر محترم ارزش افزوده های دو نیروگاه مسجدسلیمان مبلغ کلان و تقریباً دو سه برابر نفت می باشد آیا نباید بخشی از این هزینه برای ساخت و ترمیم سیستم فاضلاب شهری اختصاص داده شود؟

چندین آب گرفتگی چنان به این مردم آسیب رسانده است که نمی تواند آن را جبران کنند، چه کسی باید پاسخ گوی قطعی مرتب برق در فصل تابستان باشد؟ این مردم محروم از شما برادر عزیز درخواست دارند که هر چه زودتر دستورات لازم را جهت حل این معضلات و مشکلات مبذول فرمایید. پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمال تشکر را داریم.

ساسان زكي پور

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ای بابا  کو گوش شنوا!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.