• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

در پي بارندگي هاي اخير/ خسارت ۲۰ میلیاردی به مسجدسلیمان و لالي

  • کد خبر : 17763
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس از خسارت ۲۰ میلیاردی به مسجدسلیمان و لالی در پی سیل اخیر خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بارندگی سیل‌آسا در هفته گذشته در مسجدسلیمان و لالی، گفت: خسارت‌های وارده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس از خسارت ۲۰ میلیاردی به مسجدسلیمان و لالی در پی سیل اخیر خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بارندگی سیل‌آسا در هفته گذشته در مسجدسلیمان و لالی، گفت: خسارت‌های وارده به این منطقه بیش از 20 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد:‌ متأسفانه در ابتدای سال جاری سیل مشابهی تأسیسات آب‌رسانی، برق‌رسانی و راه‌های روستایی و عشایر را تخریب کرد و حال که هشت ماه از آن حادثه می‌گذرد حتی یک ریال هم از محل اعتبارات برای شرایط بحرانی به این مناطق اختصاص داده نشده است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سیل روزهای اخیر شرایط و تخریب‌ها را مضاعف کرده است، اظهار داشت: متأسفانه رویکرد سازمان مدیریت کشور در توزیع اعتبارات بحران تبعیض‌آمیز و اطلاعات وزارت کشور تاکنون برای پرداخت خسارت‌ها نادیده گرفته شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر این که انتظار می‌رود با توجه به اعتبارات پیش‌بینی شده در بودجه سالیانه سازمان مدیریت در پرداخت خسارت‌ها اقدام فوری انجام دهد، گفت: مردم به شدت از نحوه عملکرد دولت در رسیدگی و جبران خسارت‌ها ناراضی هستند و هیچ توجیهی در این زمینه پذیرفتنی نیست. جلیلی همچنین اعلام کرد که در جلسه فردای مجلس به رئیس‌جمهور پیرامون این موضوع تذکر خواهم داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.