• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

نفت باخت/نفت در رده يازدهم جدول ليگ 1

  • کد خبر : 17736
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

هفته دوازدهم لیگ یک – استادیوم وطنی قائمشهر چهارشنبه 6 آبان 94 – ساعت 14:30 نساجی مازندران 2 – نفت مسجدسلیمان 0 گل: حمید کاظمی (68 و 3+90- پنالتی) داور: یاسر همرنگ کمک داوران: محسن سلطانی و محسن سلیمانی اخطار: کیامرث چراغی (نفت) – امین شجاعیان و محسن رحیمی (نساجی) تماشاگر: سه هزار نفر نساجی […]

هفته دوازدهم لیگ یک – استادیوم وطنی قائمشهر
چهارشنبه 6 آبان 94 – ساعت 14:30
نساجی مازندران 2 – نفت مسجدسلیمان 0
گل: حمید کاظمی (68 و 3+90- پنالتی)
داور: یاسر همرنگ
کمک داوران: محسن سلطانی و محسن سلیمانی
اخطار: کیامرث چراغی (نفت) – امین شجاعیان و محسن رحیمی (نساجی)
تماشاگر: سه هزار نفر

نساجی مازندران: محید مهدی خانی، عیسی پرتو، میلاد احمدی، میثم تیموری، محسن رحیمی، امیراشکان خنجری، میثم بائو (58- مصطفی نوربخش)، امین شجاعیان، هانی اسماعیلی (82- محمد صالحی)، حسین امامیان و حمید کاظمی.
سرمربی: کورش موسوی

نفت مسجدسلیمان: رسول حسینی، کیامرث چراغی، علی گودرزی، ابراهیم فلاح، حمزه حدادی، رامین قربانی، فرشید علیزاده (90- بهرام احمدی)، احمد داودی (79- پژمان شاهپری)، شایان کارگر، احسان علوان زاده (61- سجاد موسوی) و محمدعلی یعقوبی.
سرمربی: فرزاد حافظی

خلاصه بازی
باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ يوسف خدامرادي: دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد. نیمه اول این دیدار که در زیر بارش باران انجام می شد، با دوندگی زیاد بازیکنان دو تیم همراه بود. نساجی با توجه به میزبانی فشار بیشتری روی دروازه نفت آورد و 9 کرنر در این نیمه به دست آورد که هیچ کدام راهی به دروازه پیدا نکرد. دو بار هم رسول حسینی دروازه بان نفت ضربات امین شجاعیان و هانی اسماعیلی را به خوبی دفع کرد.

در سمت مقابل هم تیم نفت مسجدسلیمان روی ضدحملات چند بار به دروازه نساجی نزدیک شد و یک بار توسط علوان زاده به گل رسید که این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد. ضربه ایستگاهی فرشید علیزاده دیگر موقعیت خطرناک نفت در این نیمه بود که به اوت رفت تا نیمه نخست بدون گل تمام شود.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم که بارش باران هم شدت گرفته بود، بازیکنان و مربیان نساجی اعتقاد به خطای پنالتی مدافع نفت روی هانی اسماعیلی مهاجم نساجی داشتند اما داور چنین اعتقادی نداشت. دقایقی بعد از این صحنه، ضربه سر خطرناک حمید کاظمی به شکل خطرناکی از کنار دروازه تیم نفت عبور کرد و متعاقب آن ضربه کم جان حسین امامیان در آغوش حسینی دروازه بان نفت آرام گرفت.

حملات تیم نساجی در نیمه دوم سرانجام در دقیقه 68 نتیجه داو و این تیم توسط کاظمی به گل رسید. این گل باعث شد تا 20 دقیقه پایانی این مسابقه بسیار حساس شود، نفت برای زدن گل مساوی تلاش می کرد و نساجی هم در اندیشه افزایش گل های خود بود. نفتی ها در دقایق پایانی روی ناهماهنگی مدافع و دروازه بان نساجی صاحب یک موقعیت عالی شدند ولی نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

در لحظات پایانی این نیمه، تیم نساجی صاحب یک ضربه پنالتی و گل دوم شد تا شاگردان کورش موسوی مربی خوزستانی نساجی با نتیجه دو بر صفر پیروز بازی باشند.

شرح گل
1-0 (نساجی): ارسال ضربه ایستگاهی از جناح راست نساجی به درون محوطه جریمه تیم نفت با دفع اشتباه مدافع زردپوشان و ضربه تمام کننده حمید کاظمی که در تیر دوم جاگیری کرده بود، تبدیل به گل نساجی شد.

2-0 (نساجی): خطای علی گودرزی روی حسین امامیان، یک ضربه پنالتی برای نساجی به همراه داشت که این ضربه توسط حمید کاظمی تبدیل به گل دوم میزبان شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.