• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

سرپرست جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان معرفی شد

  • کد خبر : 17725
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور تنی چند از نمایندگان حراست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، رییس اطلاعات مسجدسلیمان، هیأت رییسه و کارکنان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، سرپرست جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دکتر مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور تنی چند از نمایندگان حراست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، رییس اطلاعات مسجدسلیمان، هیأت رییسه و کارکنان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، سرپرست جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دکتر مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم از زحمات عليار خشنود پور تشکر كرد و برای پیمان اسدی شهماروند که به عنوان سرپرست جدید حراست این واحد دانشگاهی انتخاب شدند آرزوی موفقیت كرد.

رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به جرأت اعلام می کنم با شروع فعالیت واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در سال 66، خون تازه ای در شریان های حیاتی این شهرستان پس از سال ها رکود جاری شد و تاکنون این مرکز علمی باعث رونق اقتصادی و اجتماعی مسجدسلیمان شده است.

در ادامه این جلسه رییس اداره اطلاعات مسجدسلیمان گفت: مسئولیت یک امانت است و فرصت خود آزمایی و خود ارزیابی است. باید میزان تعهد خود نسبت به سیستم را محک بزنیم. ایشان در ادامه تأکید کرد: حراست هر اداره باید محرم اسرار پرسنل باشد. حراستی موفق است که در قلوب همه نفوذ کند. وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خشنود پور مسئول سابق حراست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، برای پیمان اسدی سرپرست جدید حراست این واحد دانشگاهی آرزوی موفقیت نمود.

در بخش دیگری از این جلسه مهدی اسدی معاون حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسجدسلیمان شهری مظلوم است که باید وضعیتی بهتر از وضعیت کنونی داشته باشد، امیدوارم هم چنان خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در رونق بخشی به این شهرستان ادامه داشته باشد. ایشان با اشاره به سیاست های جدید سازمان مرکزی در خصوص جذب درآمدهای غیر شهریه ای، گفت: با توجه به کاهش نفوس مقاطع کاردانی و کارشناسی در سطح کشور، لازم است واحد های دانشگاهی طبق سیاست های ابلاغی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه ریزی مناسب به سمت جذب در آمد های غیر شهریه ای حرکت کنند.

وی در بخش پایانی صحبت خود از سید علی یار خشنود پور در مدت زمان تصدی مسئولیت حراست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان تشکرکرد و برای پیمان اسدی آرزوی موفقیت در انجام امور محوله نمود. لازم به ذکر است در پایان جلسه ضمن تنفیذ حکم پیمان اسدی شهماروند به سمت سرپرست حراست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان منصوب و با اهدا لوح از زحمات سید علی یار خشنود پور تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.