• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

آقای وزیر ؛سهم مردمی که سال هاست از آنان دریغ شده را بررسی و پرداخت نمایید…

  • کد خبر : 17719
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تنها به ذکر یک نکته اکتفا می کنم که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان گاز سالیانه از تلبزان مسجدسلیمان توسط لوله های نفت استخراج و انتقال پیدا می کند که امید است تنها با پرداخت بخش کوچکی از عوارض توسط وزارت نفت مشکلات اساسی مردم شریف مسجدسلیمان مرتفع گردد. وزیر محترم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تنها به ذکر یک نکته اکتفا می کنم که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان گاز سالیانه از تلبزان مسجدسلیمان توسط لوله های نفت استخراج و انتقال پیدا می کند که امید است تنها با پرداخت بخش کوچکی از عوارض توسط وزارت نفت مشکلات اساسی مردم شریف مسجدسلیمان مرتفع گردد.

وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران

خوشحالم حضرت عالی با زبانی راسخ حق وزارت نفت و مردم شریف را از افرادی که سهم ملت را نصیب خود می دانستند طلب کردید و بر این حق ایستادگی کردید و اساساً بر احقاق حقوق مردم اصرار دارید.

آقای وزیر به عنوان یک مسجدسلیمانی و یک رسانه، که وظیفه اش رساندن صدای مردم در کمی ها و کاستی ها به گوش مسولین است از شما استدعا دارم سهم مردمی که سالیان متمادی از آن ها دریغ شده و متاسفانه یا کم تر به آن توجه شده و یا مسکوت مانده را بررسی و پرداخت نمایید. وزرای پیش از شما وعده گاز رایگان را به شهری دادند که تا پیش از آن که لوله کشی رسمی و دولتی در آن ایجاد گردد بخش بزرگی از شهرستان دارای گاز در منازل بود.

پیش از شما طرح جابجایی ۵۰۰۰ واحد مستقر در مناطق آلوده مصوب گردیده است که با بودجه اختصاصی تنها بخش کوچکی از آن به ثمر رسیده است و امید است با شرایط پسا تحریم و موقعیت وزارت نفت وعده های وزارتخانه زیر مجموعه به سمت انجام کامل مصوبات پیش رود.

جناب وزیر علي رغم وعده های مکرر فرودگاه مسجدسلیمان هنوز راه اندازی نگردیده است فرودگاهی که می تواند علاوه بر حل پاره ای مشکلات شرکت های بهره برداری نفت و گاز مشکلات اساسی حمل و نقل شهرستان را نیز حل کند.

مشارکت وزارت نفت در حل مشکل جاده اصلی شهرستان از مرکز استان که بار ترافیکی و هزینه های سنگین مالی و جانی را به مردم و وزارت نفت طی سالیان گذشته وارد کرده از مشکلات اساسی مسجدسلیمان است.

جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت امید است وزارتخانه شما با حل مشکلات مربوط به حریم هاي چاههای نفت در جهت تامین بودجه به منظور پرداخت مطالبات اساسی شهرداری که می تواند بخشی از مشکلات هر روزه شهرستان را حل نمایید مشارکت کند. تنها به ذکر یک نکته اکتفا می کنم که بیش ۳۰۰ میلیارد تومان گاز سالیانه از تلبزان مسجدسلیمان توسط لوله های نفت استخراج و انتقال پیدا می کند که امید است تنها با پرداخت بخش کوچکی از عوارض توسط وزارت نفت مشکلات اساسی مردم شریف مسجدسلیمان مرتفع گردد.

حسین سریع کار- صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه زاگرسیان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.