• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

انتقاد دكتر جليلي از بی توجهی وزارت راه به جاده های خوزستان و مرگ هموطنان

  • کد خبر : 17716
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل بی‌توجهی وزیر و مسئولان وزارت راه به راههای ارتباطی مسجدسلیمان، شاهد مرگ روزانه عزیزان خود در این محورها هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان راههای ارتباطی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار جان‌باختگان حادثه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل بی‌توجهی وزیر و مسئولان وزارت راه به راههای ارتباطی مسجدسلیمان، شاهد مرگ روزانه عزیزان خود در این محورها هستیم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان راههای ارتباطی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار جان‌باختگان حادثه اخیر رانندگی در محور مسجدسلیمان به ملاثانی و جان‌باختن ۷ نفر از هموطنان، در تذکری شفاهی به وزیر راه و شهرسازی گفت: به دلیل بی‌توجهی به دو راه ارتباطی نظامیه به هفتکل و باغ‌ملک و ملاثانی به مسجدسلیمان که هر دو زیر بار ترافیک شمال به جنوب هستند، هر روز شاهد مرگ عزیزان خود در این محورها هستیم که آخرین حادثه در هفته جاری ۷ کشته بر جای گذاشت.

وی افزود: با وجود تذکرات قبلی به وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در ابلاغ اعتبارات بهسازی این دو مسیر، تاکنون اقدام جدی به عمل نیامده است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکر شفاهی به وزیر نیرو با بیان این که مشکلات مردم ساکن در پشت سد گتوند همچنان باقی مانده است، اظهار داشت: بی‌توجهی مدیران وزارت نیرو و به ویژه مدیران پروژه‌های سد گتوند باعث خسارت به مردم منطقه شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. گفتن بی فایده چه دردی را دوا میکند پشت این حرف ها جسارت و تکرار تانتیجه خوب است خسته نباشی دکتر میانبر مسجدسلیمان به اهواز را فراموش کرده ای خسته نباشیددکتر…

  2. میانبرمسجدسلیمان -نفت سفیدحق ماست

  3. آقای جلیلی این شما نبودید که همین چند روز قبل که مجلس می خواست وزیر راه رو استیضاح کنه جزء مخالفین استیضاح بودید؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.