• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

پس از 2 ماه بلاتکلیفی: رونمایی از گزینه جدید مدیرعاملی نفت مسجدسلیمان/ هدايت يزدي به زودي معرفي مي شود

  • کد خبر : 17687
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پس از دو ماه بلاتکلیفی، «هدایت یزدی» مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اطلاعات منابع موثق حاکی از آن است که پس از حدود دو ماه بلاتکلیفی باشگاه نفت مسجدسلیمان، مدیرعامل جدید خود را به‌زودی خواهد شناخت. پس از آن که محمد نظری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پس از دو ماه بلاتکلیفی، «هدایت یزدی» مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اطلاعات منابع موثق حاکی از آن است که پس از حدود دو ماه بلاتکلیفی باشگاه نفت مسجدسلیمان، مدیرعامل جدید خود را به‌زودی خواهد شناخت.

پس از آن که محمد نظری در اواخر مردادماه مدیریت حراست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب را عهده‌دار شد، صندلی مدیریت یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های ورزشی خوزستان که در رشته‌ها و سطوح مختلف سنی و جنسیتی فعالیت می‌کند، بدون مسئول ماند.

حال پس از حدود دو ماه و با حکم «بیژن عالی‌پور» مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیر جدید امور ورزش شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که همزمان مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان را هم عهده‌دار خواهد بود، معرفی می‌شود.

بنا به اطلاع منابع آگاه، «هدایت یزدی» جدی‌ترین گزینه تصدی این سمت می‌باشد که به احتمال زیاد در هفته جاری به‌عنوان مدیر جدید امور ورزش شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب منصوب خواهد شد.

«یزدی» سابقه مدیریت امور ورزش شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان را در کارنامه خود دارد و مدتی نیز به‌عنوان سرپرست در باشگاه نفت مسجدسلیمان حضور داشته و یکی از پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان نیز به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بابا خواهشن مربیو بازیکن جدید بیارین تیم جوانان و امیدا رو بیارین بخدا بهتر کار میکنن از همین بازیکنا که دارین همه یکی سه بار رباط پاره کردنه ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.