• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

شهردار مسجدسليمان: بعضي از دوستان نمي خواهند من با بازنشستگي بروم و اصرار دارند يا استعفا بدهم يا استيضاح شوم! شوراي شهر طي 6 ماه 2 مرتبه براي من طرح سوال زد/ ديگر اصراري بر ماندن ندارم

  • کد خبر : 17677
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲:۰۶

جلساتي را با آقايان عاليپور و پيرامون داشتيم علي رغم قول مساعدي كه داده شد به سرانجام نرسيد/ در شهر اراضي بسياري بلاتكليف مانده اند مثل اراضي ارتش/ شوراي شهر طي 6 ماه 2 مرتبه براي من طرح سوال زدند / تا روزي كه بنده هستم از خدمت رساني به مردم دريغ نمي كنم/ 32 […]

جلساتي را با آقايان عاليپور و پيرامون داشتيم علي رغم قول مساعدي كه داده شد به سرانجام نرسيد/ در شهر اراضي بسياري بلاتكليف مانده اند مثل اراضي ارتش/ شوراي شهر طي 6 ماه 2 مرتبه براي من طرح سوال زدند / تا روزي كه بنده هستم از خدمت رساني به مردم دريغ نمي كنم/ 32 سال سابقه كار دارم و در تاريخ هفتم آذز ماه امسال بازنشست خواهم شد/ در نامه اي از دوستان شورا درخواست نمودم بعد از اين تاريخ ديگر شهردار نخواهم بود و از الان به فكر يك جايگزين باشند اما آن ها مجدداً آمدند و به من طرح سوال داده اند كه جاي سؤال دارد؟!/ اصراري بر ماندن ندارم پيش وجدان خودم خوشحال هستم كه از همه توانايي ام جهت آباداني مسجدسليمان استفاده كرده ام.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در حالي كه از گوشه و كنار خبر مي رسد حيدري شهردار مسجدسليمان آخرين روزهاي تصدي خود بر مسند شهرداري را مي گذراند وي عصر امروز در يك كنفرانس خبري با اصحاب رسانه مسجدسليمان شركت و به بيان ناگفته هاي دوران دو ساله ي خود به عنوان شهردار مسجدسليمان پرداخت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان شهردار مسجدسليمان در ابتداي سخنان خود ضمن تشكر از اصحاب رسانه اظهار داشت:

حدود دو سال است كه به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم شريف مسجدسليمان هستم كه در اين مدت با فراز و نشيب هاي بسياري روبرو شدم اما وجدانم آسوده است كه تمامي تلاشم را براي خدمت به مردم شهرستان انجام دادم و تا آنجايي كه در توان داشتم با توجه به امكانات موجود به عمران و آباداني شهر پردازم. بي شك حق مردم مسجدسليمان بيش از اين است اما با همكاري بعضي از دوستان شوراي شهر و شهرداري تلاش كرديم آنچه در توان داشتيم را انجام دهيم. شهردار مسجدسليمان ادامه داد: در مسجدسليمان محلاتي وجود داشت كه بيش از 30 سال آسفالت نشده بود كه بنده و همكارانم تلاش كرديم چنين مناطق محرومي را در اولويت رسيدگي قرار دهيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در حال پيگيري احداث 2 قبرستان يكي در كنار قبرستان نفتون و ديگري بعد از دانشگاه هستيم كه مكاتبات آن با استان انجام و اميدواريم به زودي مجوزات لازم صادر شود. وي گفت:

در حال حاضر 1 ميليارد چهارصد و پنجاه ميليون تومان حقوق پرسنل شهرداري ست كه به دليل كمبود بودجه و اين كه متاسفانه بعضي ادارات عوارض شان را پرداخت نكردند با مشكلاتي مواجه شديم كه يك مورد آن عوارض تراكم چاههاي نفت بود كه در ابتدا 316 ميليارد بود كه بعد به 92 ميليارد تقليل يافت. در ابتدا دوستان نفت نظرشان بر اين بود در ازاي اين پول پروژه تعريف شود كه متاسفانه همين مسئله هم به سرانجام نرسيد. وي ادامه داد: جلساتي را با آقايان عاليپور و پيرامون داشتيم علي رغم قول مساعدي كه داده شد به سرانجام نرسيد. حيدري با گلايه از اداره ثبت اسناد شهرستان گفت: براي احقاق حق مان از طريق اداره ثبت اقدام نموديم كه متاسفانه ثبت كوتاهي كرد كه ما در حال پيگيري هستيم. وي ادامه داد: اگر اين طلب وصول شود تحولي در شهر ايجاد خواهد شد كه اميدواريم در اين رابطه به نتيجه برسيم و حق مردمي كه جز آلايندگي تا به امروز چيزي نصيب شان نشده است را بگيريم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان شهردار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: شوراي شهر بايد حامي و پشتبان شهردار باشد اما متاسفانه علي رغم تلاش هاي زيادي كه كردم تا اين تعامل ايجاد شود و بتوانيم به مردم خدمت كنيم با بعضي از دوستان شوراي شهر طي اين 2 سال موفق به ايجاد تعامل نشديم و شايد هم يكي از دلايل آن اين بود بعضي از اين عزيزان نمي خواستند اين تعامل برقرار شود. حيدري ادامه داد: شهرداري مجري لوايح و قوانين است كه شورا وضع مي كند علي رغم آن كه ما لوايح درآمدزا و عام المنفعه را براي شورا فرستاديم متاسفانه نه تنها مصوب نشدند بلكه اين لوايح برگشت خوردند. ايشان ادامه داد:

شهرداري عمده درآمدش از ساخت و ساز است، در شهر اراضي بسياري بلاتكليف مانده اند مثل اراضي ارتش. با دوستان شوراي شهر و ارتش چندين جلسه داشتيم و بارها در اين رابطه به توافقاتي رسيديم اما در شورا به نتيجه نمي رسيدند… شهردار مسجدسليمان گفت: شوراي شهر طي 6 ماه 2 مرتبه براي من طرح سوال زدند كه البته حق قانوني آن هاست اما علي رغم قانوني بودن اين كار نشان مي دهد بعضي از اين دوستان نمي خواهند با شهردار تعامل داشته باشند…

وي گفت: تا روزي كه بنده هستم از خدمت رساني به مردم دريغ نمي كنم. من 32 سال سابقه كار دارم و در تاريخ هفتم آذز ماه امسال بازنشست خواهم شد و تقاضاي بازنشستگي به تامين اجتماعي نيز داده ام. بنده در نامه اي از دوستان درخواست نمودم بعد از اين تاريخ ديگر شهردار نخواهم بود و از الان به فكر يك جايگزين باشند اما آن ها مجدداً آمدند و به من طرح سوال داده اند كه جاي سؤال دارد؟!

وي گفت: امروز (يكشنبه) ساعت 8 بايد براي پاسخگويي به سوالات در شورا حاضر شوم اما گويا خيلي از دوستان شوراي شهر اعتقادي به ادامه كار با من ندارند. گويا بعضي از دوستان نمي خواهند من با بازنشستگي بروم و اصرار دارند يا بايد استعفا بدهم يا استيضاح شوم!

وي در پايان سخنان خود گفت: از مردم خوب و شريف مسجدسليمان و همچنين اصحاب رسانه مي خواهم من را حلال كنند و انشالله اگر قصوري از جانب من بود ببخشند. شما زبان گوياي ما هستيد، ديگر اصراري بر ماندن ندارم پيش وجدان خودم آسوده هستم كه از همه تواناي ام جهت آباداني مسجدسليمان استفاده كرده ام.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. متاسفانه شهرداري تا دقیقه 120 داشت استخدام میکردی خود شهردار هم می دانست که دیگر جمع کردن شهرداری ممكن نيست 
    استخدام هاي غير كارشناسي و….
    جابجایی های غیر منطقی
    و مسائلی دیگر که درآیند ه ای نچندان دور گریبان پرسنل خواهد شد

  2. با عرض سلام و خسته نباشید و آرزوی بهروزی برای شهردار محترم مسجدسلیمان  جناب آقای مهندس حیدری .
    آقای حیدری انشااا که در تمامی امور زندگی موفق باشید . 
    خواهشمندیم اهم کارهای کارشناسی و ماندگار و بزرگی را که در مسجدسلیمان انجام دادید و به نتیجه نهایی رسیده است را برای مردم بفرمایید زیرا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست
    پارک ۱۱ هکتاری و ……..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.