• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

بازدید ستاد معاونت بهداشت استان از مرکز بهداشت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 17560
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازدید ستادی معاونت بهداشت استان از کلیه ی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی مسجدسلیمان با حضور دکتر ناصر ضیقمی معاون اجرایی مرکز بهداشت استان و کارشناسان ستادی انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این بازدید که شامل 17 اکیپ ستادی از کلیه ی مراکز بهداشتی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازدید ستادی معاونت بهداشت استان از کلیه ی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی مسجدسلیمان با حضور دکتر ناصر ضیقمی معاون اجرایی مرکز بهداشت استان و کارشناسان ستادی انجام شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این بازدید که شامل 17 اکیپ ستادی از کلیه ی مراکز بهداشتی درمانی شهری روستایی، جلسه ای نیز در سالن کنفرانس دانشگاه آزاداسلامی شهرستان جهت بررسی مشکلات و طرح پیشنهادات برگزار شد.

دکتر ضیقمی در این جلسه عمده ی مشکلات را کمبود نیروی انسانی دانست و خواستار همکاری هرچه بیشتر اداره ی آبفاشهرستان در زمینه ی بهداشت محیط شد.

مهندس نایب فدایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان نیز ضمن تشکر از حضور ستاد معاونت بهداشت استان در مسجدسلیمان گفت: عمده ی مشکلات این مرکز کمبود نیروی انسانی می باشد که با توجه به اضافه شدن برنامه های جدید به سیستم و افزابش کار کارکنان مشهودتر می باشد وي ابراز امیدواری کرد علیرغم مشکلات موجود خدمات با کیفیت به مردم شریف مسجدسلیمان ارائه داده شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.