• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

در جلسه ي شوراي اداري مسجدسليمان چه گذشت: اعتراض شديد اصحاب رسانه به مديركل آب و فاضلاب خوزستان/ آقاي مديركل از سخنان شما قانع نشده ايم و چند سؤال بي پاسخ!

  • کد خبر : 17546
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

فرماندار مسجدسليمان: وضعيت آب و فاضلاب مسجدسليمان به مراتب از جايگاهي كه بايد داشته باشد نسبت به شهرهاي كوچكتر عقب تر است/ در حال برنامه ريزي طرحي براي ساماندهي تپه ي شهدا هستيم تا اين مكان به يك مكان مذهبي، معنوي و فرهنگي تبديل شود. مديركل آب و فاضلاب خوزستان:هر آنچه در توان داشتيم براي […]

فرماندار مسجدسليمان: وضعيت آب و فاضلاب مسجدسليمان به مراتب از جايگاهي كه بايد داشته باشد نسبت به شهرهاي كوچكتر عقب تر است/ در حال برنامه ريزي طرحي براي ساماندهي تپه ي شهدا هستيم تا اين مكان به يك مكان مذهبي، معنوي و فرهنگي تبديل شود.

مديركل آب و فاضلاب خوزستان:هر آنچه در توان داشتيم براي حل مشكلات مسجدسليمان بكار بستيم/ در مسجدسليمان براي سال جاري حدود 390 ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود كه آن را به يك ميليارد و دويست ميليون تومان رسانديم

پيرهادي مشاور استاندار خوزستان: مسجدسليمان به دليل آن كه دروازه مدرنيته كشور بود ميزان توقعاتشان از مسئولين بالاتر از ديگر شهرهاست/ اگر نتوانيد رضايتمندي ايجاد كنيد قضاوت مي شويد/ مسجدسليمان سرمايه گذاران بزرگي دارد  اما آيا ما توانسته ايم با فراهم كردن شرايط در جذب اين سرمايه داران موفق باشيم و براي آنها ايجاد انگيزه كنيم؟…

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شوراي اداري مسجدسليمان با حضور عليمرادي مديركل آبفا خوزستان، پيرهادي مشاور استاندار و مديركل حراست استانداري خوزستان به همراه مسئولين و اصحاب رسانه شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان ضمن تسليت ايام محرم در سخناني اظهار داشت:

وضعيت آب و فاضلاب مسجدسليمان به مراتب از جايگاهي كه بايد داشته باشد نسبت به شهرهاي كوچكتر عقب تر است خصوصاً وضعيت فاضلاب كه به هيچ وجه وضعيت مناسبي نيست. وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اعتبار طرح جامع مديريت بحران شهرستان 100 درصد تأمين شده است و انتظار داريم دستگاههاي متولي اين مسئله را تا حصول نتيجه پيگيري كنند. رييس شوراي تأمين مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود ضمن گلايه از بعضي مسئولين شهرستان گفت: متاسفانه بعضي از مديران اجرايي شهرستان در ماه محرم حتي از زدن يك بنر و پلاكارد خودداري كرده اند و اين يعني عقب ماندن مسئولين از مردم. وي همچنين از مسئولين شبكه بهداشت و درمان خواست در ارتباط با توزيع غذاهاي نذري نظارت جدي تري داشته باشند.

فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در هفته ي گذشته 3 جلسه ي مهم در ارتباط با پيگيري راه اندازي فرودگاه مسجدسليمان داشتيم كه استاندار خوزستان دستور حل سريع مشكلات مالي را صادر كردند. وي گفت: به فضل خداوند در باند توسعه قرار گرفته ايم اما تا رسيدن به اهداف نهايي مثل كاهش محسوس نرخ بيكاري و بهبود شاخص هاي آسيب هاي اجتماعي فاصله داريم. گوروئي در بخش پاياني سخنان خود از طرح ساماندهي تپه ي شهدا سخن به ميان آورد و گفت: در حال برنامه ريزي طرحي براي ساماندهي تپه ي شهدا هستيم تا اين مكان به يك مكان مذهبي، معنوي و فرهنگي تبديل شود.

عليمرادي مديركل آب و فاضلاب خوزستان سخنران بعدي اين جلسه بود. وي گفت: آب و فاضلاب خوزستان حجم سنگيني از خدمات را مديريت كرده است و اين باعث شد تا حجم سنگين منابع مالي به دوش شركت سنگيني كند كه باعث شد بالغ بر 800 ميليارد تومان بدهي را در حوزه آب و فاضلاب شهري مديريت كند و از اين ميزان چيزي بالغ بر 215 ميليارد تومان بدهي جاري ماست. متاسفانه شرايط اقتصادي كه دولت در آن قرار گرفته عرصه را براي آب و فاضلاب تنگ كرده است.

عليمرادي ادامه داد: ميزان مشكلات بيشتر از امكانات موجود مي باشد و اين طلب مي كند در كنار منابع دولتي از منابع غير دولتي نيز استفاده شود .

وي با تشكر از شوراي شهر مسجدسليمان گفت: شوراي شهر مسجدسليمان اولين شوراي شهري بود كه تبصره 3 را در استان خوزستان مصوب كردند اين يك اقدام هوشمندانه اي بود كه از يك نگاه بازدارنده به يك نگاه تصريع كننده تبديل شد.

مدير كل آبفاي خوزستان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: هر آنچه در توان داشتيم براي حل مشكلات مسجدسليمان بكار بستيم. در مسجدسليمان براي سال جاري حدود 390 ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود كه آن را به يك ميليارد و دويست ميليون تومان رسانديم. در يك قلم كمك به مسجدسليمان 900 ميليون تومان از بدهي گذشته به پيمانكاران را پرداخت نموديم. من قبول دارم كه انتظارات مردم مسجدسليمان انتظارات بجايست اما تكرار مي كنم خادمان شما در آب و فاضلاب هر آنچه در توان دارند براي حل مشكلات مردم بكار بستند. وي در پايان سخنان خود گفت: اميدواريم بتوانيم مصوبه ماده 215 را بگيريم و طرح فاضلاب مسجدسليمان رديف دار شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پيرهادي مشاور استاندار خوزستان نيز در سخناني اظهار داشت : اولين خواهش من از اعضاي شوراي اداري مسجدسليمان اين است: در فرايندها بازنگري كنند متاسفانه نقشه راه ما بيشتر ازمون و خطاست. مسجدسليمان بدليل آنكه دروازه مدرنيته كشور بود به شهر اولين ها معروف شد با مردمي اصيل و با فرهنگ كه ميزان توقعاتشان از مسئولين بالاتر از ديگر شهرهاست و به همين دليل اگر نتوانيد رضايتمندي ايجاد كنيد قضاوت مي شويد.

وي گفت: مسجدسليمان سرمايه گذاران بزرگي دارد كه اگر ورود كنند ديگر اين شهر مشكلي نخواهد داشت اما بايد ببينيم آيا ما توانسته ايم با فراهم كردن شرايط در جذب اين سرمايه داران موفق باشيم؟ آيا توانسته ايم براي آنها ايجاد انگيزه كنيم؟…

مدير كل حراست استانداري خوزستان در ادامه سخنان خود در ارتباط با نزديك شدن انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: راي يك حق الناس است مبادا مديران شهرستان از امكانات دولتي جهت حمايت يا عليه كانديداي خاص استفاده كنند كه به شدت با او برخورد خواهد شد .

در حاشيه ي اين جلسه اصحاب رسانه ي مسجدسليمان سؤالاتي را از مديركل آب و فاضلاب خوزستان پرسيدند :

  • فاضلاب مسجدسليمان يك بحران است نه مشكل براي حل اين بحران چه اقداماتي انجام داده ايد؟
  • چرا با گذشت 3 دهه هنوز مسجدسليمان مشكل فاضلاب دارد؟
  • چرا در اولويت بندي سازمان آب و برق استان ما همرديف شهرهايي چون صفي آباد و دز قرار گرفته ايم؟
  • بنا برگفته ي كارشناسان محيط زيست آلودگي هاي ناشي از فاضلاب مسجدسليمان بيشتر از آلودگي هاي نفت و گاز است در اين رابطعه چه اقدامي شده است؟

IMG_2635 copyIMG_2593 copyIMG_2595 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.