• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

حسين عالي محمدي با حضور در دفتر باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: حمايت مسئولين را نمي خواهم، مشكل زمينم را حل كنند/ خدا بخواهد روز اربعين مسافت نجف به كربلا را در چند آيتم طي خواهم كرد

  • کد خبر : 17528
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسين عالي محمدي جوان افتخار آفرين مسجدسليماني كه با ثبت ركوردهاي متفاوت همواره نام و پرچم مسجدسليمان را به اهتزاز در آورده است با حضور در دفتر سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ساعتي را مهمان ما بود. قهرمان ارزنده مسجدسليماني در ابتداي سخنان خود در ارتباط با شروع به كار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسين عالي محمدي جوان افتخار آفرين مسجدسليماني كه با ثبت ركوردهاي متفاوت همواره نام و پرچم مسجدسليمان را به اهتزاز در آورده است با حضور در دفتر سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ساعتي را مهمان ما بود. قهرمان ارزنده مسجدسليماني در ابتداي سخنان خود در ارتباط با شروع به كار خود گفت: از سال 69 فوتبال را با جوانان ابومسلم و زير نظر زنده ياد البرز اله مرادي شروع كردم. زماني كه بهزاد غلامپور به تيم پاس تهران رفت در يك بازي دوستانه با نفتون در مسجدسليمان براي اولين بار دور زمين فوتبال را روپايي زدم كه بسيار مورد توجه قرار گرفت.

وي در ارتباط با ركوردهايي كه تا امروز به جا گذاشته است گفت: مسافت 15 كيلومتري اصفهان تا شاهين شهر را در سال 89 با روپايي طي نمودم. در همان سال فتح كوه صفه اصفهان را در حضور نماينده فدراسيون ورزش هاي همگاني استان اصفهان در زمان 80 دقيقه طي كردم، در سال 92 برج ميلاد را براي اولين بار در كشور با هد زدن فتح نمودم.

در همان سال مسافت شاه عبدالعظيم تا مرقد امام (ره) را پشت سر گذاشتم. بهار 93 مجدداً برج ميلاد را در مدت زمان 30 دقيقه طي كردم. عالي محمدي ادامه داد: در آخرين اقدام نيز به یاد شهدای مسجدسلیمان موفق شدم مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت در زمان دو ساعت و بیست دقیقه طی كنم كه قرار است این رکور در کتاب رکوردهای ایران به ثبت برسد. حسين عالي محمدي در ارتباط با برنامه هاي جديد خود گفت: خدا بخواهد در روز اربعين مسافت نجف به كربلا را در چند آيتم به صورت يك برنامه نمايشي با هد و روپايي طي خواهم كرد.

عالي محمدي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: تاكنون از سوي هيچ ارگان و يا مسئولي حمايت نشده ام . من حمايت هايشان را نمي خواهم زميني كه از من گرفته اند را پس بدهند.

وي ادامه داد: يك زمين كشاورزي داشتيم كه متأسفانه مسئولين آمدند و تمام مصالحي كه در آن داشتيم را با خود بردند سال ها پدرم بر روي اين زمين كار كشاوورزي مي كرد. بنده بدون هيچ چشم داشتي تنها براي سربلندي نام مسجدسليمان بارها رنج سفر را خريده ام و نام مسجدسليمان را تيتر اول رسانه ها كرده ام اما متاسفانه با من اينگونه نامهربانانه رفتار كرده اند من حمايت هاي مسئولين را نمي خواهم تنها مشكل زمين من را حل كنند.

IMG_2506 copyIMG_2509 copyIMG_2377 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.