• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

پیراهن تیم ملی بر تن وزنه بردار نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 17503
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- وزنه بردار جوان مسجدسلیمانی عضو تیم نفت با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور رده سنی 18-17 سال به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- وزنه بردار جوان مسجدسلیمانی عضو تیم نفت با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور رده سنی 18-17 سال به میزبانی همدان در روزهای 22 تا 24 مهر ماه برگزار شد.

در این مسابقات که وزنه برداران تیم های منتخب استان های کشور حضور داشتند تیم مازنداران با 530 امتیاز ، خوزستان با 498 امتیاز و گیلان با 317 امتیاز به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

رحمان اورامه وزنه بردار جوان تیم نفت مسجدسلیمان که در دسته 94 کیلوگرم تیم منتخب خوزستان را همراهی می کرد با بالا بردن وزنه 142 کیلوگرمی در حرکت یک ضرب و 175 کیلوگرمی در حرکت دو ضرب و در مجموع با 317 کیلوگرم مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

این وزنه بردار خوش آتیه مسجدسلیمانی ضمن کسب این مدال ارزشمند برای استان خوزستان توانست به همراه محمد امین علی پور و محمد حسین رییسی دیگر مدال آوران خوزستانی به اردوی تیم ملی دعوت راه یابند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. احسنت بر شما

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.