• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

ديدار ورزشكاران جانباز و معلول با دكتر جليلي به مناسبت هفته پاراالمپيك (تصاوير)

  • کد خبر : 17475
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته پاراالمپيك ورزشكاران جانباز و معلول با دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي ديدار كردند. بهرام شهبازی ریس هیات ورزش های جانبازان. معلولین مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام اين خبر گفت: در این دیدار که با حضور جمعی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته پاراالمپيك ورزشكاران جانباز و معلول با دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي ديدار كردند. بهرام شهبازی ریس هیات ورزش های جانبازان. معلولین مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام اين خبر گفت:

در این دیدار که با حضور جمعی از ورزشکاران جانباز، معلول، ناشنوایان و نابینایان در محل دفتر نماینده انجام گرفت با ارائه گزارش عملکرد هیات به مشکلات و کمبودهای این هیات اشاره نموده و پس از آن ورزشکاران هرکدام جداگانه مشکلات و راهکارهایی جهت بهبود شرایط برای ورزش معلولین و جانبازان ارائه نمودند.

شهبازي ادامه داد: در پایان دکتر جلیلی ضمن گرامی داشت هفته پاراالمپیک ضمن حمایت از این ورزشکاران درخواست جلسه تخصصی با حضور مدیران بهزیستی، بنیاد شهید و اداره ورزش و جوانان در هفته آینده جهت کمک به این هیات و رفع مشکلات ارائه نمود.

IMG-20151016-WA0001IMG-20151016-WA0004IMG-20151016-WA0000

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.