• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

گردهمایی خادمان حسینی با حضور جمعي از روحانیون، مدیران هیئات مذهبی ، مداحان و ذاکران اهل بیت در مسجدسلیمان برگزار شد (تصاوير)

  • کد خبر : 17434
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم گردهمایی خادمان حسینی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این گردهمایی که به مناسبت آغاز ماه محرم و با حضور روحانیون، مدیران هیئات مذهبی  مداحان وذاکران اهل بیت و با سخنرانی امام جمعه این شهرستان برپا شد. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم گردهمایی خادمان حسینی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این گردهمایی که به مناسبت آغاز ماه محرم و با حضور روحانیون، مدیران هیئات مذهبی  مداحان وذاکران اهل بیت و با سخنرانی امام جمعه این شهرستان برپا شد.
در ابتدای اين برنامه معنوی  حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با تسلیت و تعزیت  ماه محرم، برپایی خیمه ی عزای سید الشهداء را افتخار بزرگی برای سازمان تبلیغات اسلامی وهیءات مذهبی  دانست و این ایام را فرصت بسیار مناسبی برای ترویج احکام دین دانست.
وی افزود:هیءات مذهبی مردمی ترین تشکل های دینی هستند که برخواسته از اعتقادی عمیق وزلال ودارای قدمتی چندین هزارساله اند که تجمع اربعین حسینی نمونه ای از حرکت بزرگ این تشکل های مردمی بوده،که بین تجمعات مردمی سراسر عالم بینظیر است.
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان صدا و سیما افزود؛ امروز منحرفان ودشمنان دین کمر همت به تضعیف عقاید مردم  بخصوص جوانان ونوجوانان بسته اند و اهمیت  کار هیئات مذهبی در این جنگ تمام عیار ومواجهه با تحرکات نرم دشمن بسیار مهم می باشد که همه باید برای برپایی هر چه باشکوه تر عزاداری سرور وسالار شهیدان تلاش مضاعفی کنیم.
در ادامه حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تسلیت ماه محرم به خادمان حسینی شهرستان به ایراد سخن پرداخت.
وی با اشاره به ابعاد مختلف فلسفه عزاداری حضرت سیدالشهداء ع  گفت: یکی از مهمترین فلسفه های عزاداری سید الشهداء ع زنده ماندن تفکر  مقابله با ظلم وستم است وامروز یاران وهمراهان شیعیان اگر کشته میشوند وکامشان به شهد شهادت همچون مولای مظلومشان امام حسین ع، شیرین میشود بعلت این است که با تفکر ستمگران عالم مخالفند ودر این راه مبارک به دلهای خود هراسی ندارند.
وی با اشاره به سبک های عزاداری بر تولید سبک تاکید وحضور چندین هزار نفری شهرستان در سال گذشته را حاکی از عمق ارادت مردم مسجدسلیمان به عزاداری سیدالشهداء ع دانست.
درادامه نیز سرهنگ  اسدپور جانشین نیروی انتظامی شهرستان تذکرات مهمی را برای برگزاری هرچه منظم تر مراسمات محرم سال جاری اراءه داد وبر رعایت قوانین تاکید کرد.
در پایان تذکرات مهم درقالب یک ابلاغیه به مدیران هیءات مذهبی تحویل شد.

IMG-20151014-WA0024(1)IMG-20151014-WA0023IMG-20151014-WA0021IMG-20151014-WA0027IMG-20151014-WA0025IMG-20151014-WA0019IMG-20151014-WA0026IMG-20151014-WA0020

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.