• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

فرزاد حافظي: برخی عوامل هستند که شیطنت می‌کنند تا تیم نتیجه نگیرد/ اگر به کارهای خود ادامه دهند، بزودي تمام این عوامل را به صورت رسمی با دلیل و مدرک، معرفي خواهم کرد

  • کد خبر : 17421
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آن‌چه ما را در مسجدسلیمان آزار می‌دهد، برخی عوامل هستند که شیطنت می‌کنند و کارهایی انجام می‌دهند که تیم نتیجه نگیرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، فرزاد حافظی در ابتدا درباره دیدار این تیم برابر ایرانجوان بوشهر که به تساوی 2 بر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آن‌چه ما را در مسجدسلیمان آزار می‌دهد، برخی عوامل هستند که شیطنت می‌کنند و کارهایی انجام می‌دهند که تیم نتیجه نگیرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، فرزاد حافظی در ابتدا درباره دیدار این تیم برابر ایرانجوان بوشهر که به تساوی 2 بر 2 انجامید، اظهارکرد: بازی از نظر کیفی بد نبود و دو تیم واقعا با برنامه کار کردند و برای برد به زمین آمده بودند و شاهد یک بازی پایاپای بودیم، البته موقعیت‌های تیم ما نسبت به تیم حریف می‌چربید.

وی افزود: ما می‌توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم ولی اشتباهات فردی‌مان باعث شد دو گل دریافت کنیم و در دقایق پایانی، سه امتیازمان را به یک امتیاز تبدیل کنیم. ما از نظر کیفی و کاری، نسبت به بازی با فجرسپاسی تغییرات بسیاری داشتیم و نفرات جدید و جوان‌تری را در این مسابقه، بازی دادیم و با توجه به همین موضوع از کار تیمی‌مان راضی هستم و به آینده امیدوار شدم. ما از استفاده کردن از نفرات جوان‌مان جواب گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سعی می‌کنیم در بازی آینده‌مان با تیم گیتی‌پسند، دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم و با سه امتیاز به مسجدسلیمان برگردیم. تیم ما واقعا تیم جدیدی است و در کل نفرات باشگاه و تیم تغییر کرده‌اند و همگی جدید هستند و با توجه به این موضوع، رسیدن به موفقیت زمان‌بر است، البته زمان‌بر نه به این معنی که برای یک یا دو سال آینده، بلکه من قول می‌دهم که در بازی‌های برگشت، امتیازات ما خیلی از تیم‌ها را نگران کند. ما اکنون نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا کرده‌ایم و به این دلیل، اکنون آن‌ها را یافته‌ایم که پیش از مسابقات، نتوانستیم بازی‌های دوستانه بیشتری انجام دهیم و تیم را زودتر ببندیم. تیم ما اصلا در مسجدسلیمان بازی تدارکاتی نداشت و این کمی کار ما را مشکل کرده است.

وی افزود: به هر حال ما اکنون در حال شناسایی و آنالیز تیم هستیم. تیم ما از نظر فنی خوب و امیدوارکننده است و قول می‌دهم که رتبه‌مان در لیگ تک رقمی بماند و البته این تک رقمی می‌تواند تیم اول تا نهم باشد اما من می‌گویم که مکان خوبی کسب کنیم. من به کسب یک رتبه خوب در جدول که در شان استان و مسجدسلیمان است، امیدوار هستم.

حافظی در ادامه خاطرنشان‌کرد: آن‌چه ما را در مسجدسلیمان آزار می‌دهد برخی عوامل هستند که شیطنت می‌کنند و کارهایی انجام می‌دهند که تیم نتیجه نگیرد. نمی‌دانم مشکل آن‌ها فرزاد حافظی است که نگذاشته دست آن‌ها به چیزهایی که می‌خواهند برسد، یا چیز دیگری است. ما به دنبال یک فوتبال پاک هستیم و دوست دارم این عوامل از انجام این کارها دست بردارند.

وی گفت: اگر این عوامل به کارهای خود ادامه دهند، مطمئن باشند که طی این هفته یا هفته آینده تمام این عوامل را به صورت رسمی با دلیل و مدرک، اعلام خواهم کرد. این عوامل چند سال است که آزار می‌دهند و این‌ها همان کسانی هستند که به دنبال گزینه بعدی‌اند. این عوامل بیمار و مسموم هستند و افرادی هستند که دنبال منافع خودشان هستند و به دنبال آسایش و تفریح مردم مسجدسلیمان که فوتبال و این تیم است، نیستند. آن‌ها دنبال آن پولی هستند که سال‌های قبل از راه‌های نادرست به دست آوردند و با توجه به این‌که فرزاد حافظی امسال نگذاشته است به آن پول برسند، مشکل ایجاد کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: من خودم را فدای این موضوع می‌کنم و پای کار می‌ایستم و حتی اگر اخراج هم شوم، پای این موضوع ایستادگی می‌کنم و نمی‌گذارم هیچ‌گونه سوء استفاده‌ای از تیم و بازیکنم شود. من محکم ایستاده‌ام و مطمئن باشید، کارم را تا پایان ادامه می‌دهم. مردم از نظر فوتبالی و امتیازی از روند تیم خوشحال هستند و نتایج‌مان هم که تاکنون خوب بوده است.

وی گفت: تیم ما جوان است و این روند امتیازگیری برای یک تیم جوان که 8، 9 بازیکن زیر23 سال را بازی می‌دهد، در لیگ نادر بوده است و این جای خوشحالی دارد. ما امسال با 17 بازیکن مسجدسلیمانی قرارداد بستیم که بی‌سابقه بود، چرا که همیشه دو سه نفر از مسجدسلیمان کنار تیم می‌آوردند ولی در نهایت برای آن‌ها کارت بازی صادر نمی‌کردند و شاید به صورت اتفاقی برای دو نفر کارت صادر می‌شد.

حافظی عنوان‌ کرد: ‌باید بگذارند تیم روند صعودی خود را طی کند. عواملی که در کنار تیم یا خود تیم در حال خراب‌کاری هستند باید از کار خود دست بردارند و دنبال گزینه‌ها و موقعیت خودشان نباشند و برای آن‌ها شخص مهم نباشد، بلکه تیم برای‌شان مهم باشد، چرا که تیم متعلق به این شهرستان است.

وی بیان‌ کرد: تیم در دستان فرزاد حافظی امانت است و حافظی امروز هست و شاید فردا نباشد ولی تیم در این شهرستان می‌ماند و باید هم بماند. من می‌گویم وظیفه داریم که از این تیم که امانت است، خوب نگهداری کنیم و تا زمانی هم که هستیم از آن به خوبی نگهداری می‌کنیم و آن را تحویل می‌دهیم.

وی گفت:‌ تا جایی که امکان دارد به این فوتبال و مردم شهرستان کمک می‌کنیم و در جایی هم که نتوانیم، خودمان کنار می‌رویم و اگر بدانم که فرزاد حافظی به بن‌بست برخورد کرده است و نمی‌تواند هیچ کاری برای تیم انجام دهد، خودم کنار می‌روم و نمی‌گذارم کسی به من توهین کند. به هر حال عواملی هست که واقعا من و تیم را آزار می‌دهند تا به منافع شخصی‌ای که به دنبال آن هستند، دست پیدا کنند ولی ما سد و دیواری مقابل آن‌ها شده‌ایم که نمی‌گذاریم کارشان را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان‌کرد: من فکر می‌کنم کمی نقاط ضعف داریم و سه چهار پست تخصصی داریم که بازیکن تخصصی آن‌ها را نداریم و اگر این مشکل برطرف شود، فکر می‌کنم یکی از سه تیمی هستیم که لیگ برتری می‌شویم.

مرجع/ ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 23
  1. باعرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت امیدوارم نظر بنده بعنوان یک هوادر دلسوز تیم که فقط و فقط منافع شهر و تیم شهرم برام مهم هست نظر خودم ارائه بدم که به گوش مربی تیم برسه. جا دارد به عرض برسانیم بنده 500 کیلومتر راه رفتم شیراز برا دیدن بازی تیم محبوبم سوال من ااز آقاي حافظي اين است چطوری بازیکني که هیچ وقت جزو لیست 18نفره نبود بازی با فجر باید بفرستی تو میدان که بچه شیراز هست …..دلیل این کارو به مردم مظلوم و محروم مسجدسلیمان اعلام کن . البته فوتبالی که شما تو بازی با ایرانجوان انجام دادید یکی از بدترین دیدارهای این چندسال اخیر تیم نفت بوده شانس اوردین با نتیجه سنگین شکست نخوردی اگه داور مسابقه این دوتا پنالتی را اعلام نمی کرد یا اون توپی که به تیرک خورد یا اون دفاع 11نفره تو کل مسابقه انجام دادی اونم تو شهر خودت . چه حرفی واسه گفتن داری . رفتی با بازیکن که یکسال محرومیت دوپینگی داشته یکسال هم تیم نداشته قرارداد بستی …. ماه چند شب میخواد پشت ابر بمونه مردم مسجدسلیمان خودشون میدونن کی به درد فوتبال شهرشون میخوره. این از سکوهای خالی استادیوم که تو این 5سال هیچوقت جای خالی نداشته …

  2. آقای حافظی دانش مربیگری شما در حد لیگ 3کشور میباشد خواهشا خودت برو

  3. آقاي حافظي ما منتظريم دست هاي پشت پرده رو بشن

  4. آقای حافظی در بازی با فجر سپاسی ما هیچ برنامه ایی برا بازی نداشتیم و فقط زیر توپ میزدیم و 11نفره دفاع میکردیم.وقتی که در بازی ها هیچ برنامه ایی ندارید چطور می گویید رتبه همان تک رقمی میشود.؟؟!!وما یک مهاجم خوب نداریم یکی مثل دوسانتوس البته اگر بعضی ها فراری اش ندهند.

  5. آقایون تیمو میخان بیارین پایین حداقل با بچها شهر بیارین پایین

  6. آقارضا دمت گرم

  7. باسلام. لطفاً اسامی ۱۷ بازیکن مسجدسلیمانی که باتیم نفت قرارداد بستند را اعلام نمایید . سپاس.

  8. فقط بهروز مکوندی

  9. از مسؤولین باشگاه خواهشمندیم تا دیر نشده از آقای مکوندی خواهش کنن تا به تیم برگرده.فقط همین

  10. آقا فرزاد ما هواخاتيم و به تو اعتقاد داريم مطمئنيم كه موفق مي شي…. اقاياني مثل….. و….. كه دارن هواداران رو تحريك مي كنن همه مي شناسن و مي دونن واسه چي اينكارو رو مي كنن… نگرن نباش بودي دستشون رو ميشه

  11. لطفاتانیم فصل ازتیم حمایت کنید بعددرمورد تعغیر مربی صحبت کنیم

  12. جناب حافظی سلام 
    تیم نتایج خوبی نگرفته و مردم از این نتایج اصلا راضی نیستند ، اینکه تیم جوان شده و ما باید به همین نتایج راضی باشیم دلیل خوبی نیست ، سر مربی می بایست تمام عوامل را کنترل و نتایج در خور شان و نام تیم نفت بگیرد ، واز بچه های مسجد سلیمان در تیم استفاده شود چون نفرات غیر بومی که در تیم بازی می کنند بجز چند نفر مابقی کاملا معمولی بازی میکنند پس بهتر است از بچه های شهر استفاده فرمائید .همه مردم از شما تقاضا دارند اگه نمی تونی تیم رو قهرمان کنی و نتایج به همین شکل باشد بهتر است سکان تیم را به شخص دیگری بدهید .
    ……قحطی که نیست مربیان با تجربه مثل آقای فیروز کریمی و… تا بتونن در تیم تحول جدی بوجود بیارن و به لیگ برتر صعود کنیم آزمون خطا بس است .

  13. فقط فرزادحافظی

  14. تنها یک مرد وجود داره آن هم فرزاد خان حافظی مربی با دانش مسجدسلیمان

  15. مربی فهیم و مرد روزهای سخت هستی آقای حافظی به هیچ چیز فکر نکن فقط به نتیجه بازهای پیشرو توجه داشته باشد فدات امیر علی از تهران

  16. به آقای بختیاری باید عرض کنم که گفته که آقای حافظی در حد مربی دسته 3است ،آقای حافظتقریباً10سال در تیمهای نفت آبادان و شاهین اهواز قبل از برگزاری لیگ برتر بعنوان مدافع توپ زده وده دوره سوپر لیگ استان سرمربی بوده آقای حافظی تمامی مدراک دوره های مربیگری آسیا را طی نموده و مربی پیشرفته دنیا را از کشور برزیل اخذ نموده ایشان یک دوره مربی گری به کشور ارمنستان رفته و….واقعاً اگر اطلاعات خوبی نداری قضاوت نکن …

  17. آقا احمدی اگر نمی دانی 60درصد تیم بومی وبختیاری هستند

  18. آقا احمدی اگر نمی دانی 60درصد تیم بومی وبختیاری هستند بفکر حاشیه درست کردن نباش واقعاً جای تأسف دارد.

  19. آقای حافطی خواهشن فقط دوبازی از هفت هشتا از بچها شهر استفاده کن.. شما آقایون که حرف از جوون گرایی میزنین ما خودمون پراز جوون توتیم های پایه نفت و تیم های نفتون و تیم هی دیگ هست چرا میرین بازیکنایه زیر 23و21رو از بیرون میارین خواهشن سرمایه گزاریتون رو رو بچهایه شهر بزارین نه اهواز یا شوشتر یا شهرهای دیگ مسجدسلیمان خودش پر از بازیکنه آقا فرزاد خواهشن رسیدگی کن…

  20. خیلی از مربی های کشور رفتن مدرک گرفتن مهم اینه تا حالا چه سابقه درخشانی داشته باشد . ضمنا فوتبالیست بودن تظمین نمیکنه مربی خوبی باشه . تاکتیک دفاع 11نفره که دیگه کلاس نداره اونم تو لیگ یک کشور . تا کی میخوای از دفاع به حمله توپ کشی کنی . مربی تیم های دیگه دست شمارو خونده . لطفا کن بازی تهاجمی دستور کارت قرار بده که اون 500نفری که میرن استادیوم لذت ببرن از فوتبال 

  21. اقای حافظی نمیدونم نظرات ما میخونید یا نه اما این بدونید بین 100 نفر شاید 99 نفر مخالف شما باشن اما شما به عشق همون 1 هوادار کارت انجام بده که مطمنم همه شما دوست دارن این حرف که میرن از روی اعصبانیت موفق باشید

  22. متاسفم برایه این نظره آقا رضا تیم داره سقوط میکنه امتیاز از دست میده حرفای احساسیو بزارین کنار خواهشن

  23. دنیا و بهروز خان مکوندی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.